This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

meeting organiseren in zeeland

dat is dus het grooste nadeel kleine smalle weggetjes.. en veel modder

maar bij denk je dat ze bij de witte raaf er op zitten te w8ten met een stel brullende scooters voor de deur hebben staan....
denk het ook niet echt...

en bij jij dan de eerste op een scooter in arnemuiden d8 dat ze daar alene schakelde 8P ooh nee oud klasgenootjes vna me hadden daar al ene scooter...

maar in zeeland zijn er genoeg snelle scoots te vindenl...
aleen op straat zie je ze niet rijden....
ljk me ook niet meer dan logisch..

maar weet je nog andere leuke & goede locaties...

Witte raaf gaat geloof ik zo goed als dicht in de winter, plus, dat parkeerterrein is nog wel ff een stukje verwijderd van de camping zelf,...kan bv wel een keer foto's nemen...Misschien valt er zelfs wel iets te regelen dat we een t een dagje kunnen gebruiken?

En anders eem is ff na denken,..Bij t vliegveld in Arnemuiden?

Uh een oud veerplein Breskens/ vlissingen?

veerplein lijk me ook wel strak plan maar dat lich in vliss en breskens helmaal open :S:S:S

ma beter meeting in het voorjaar oid inplek van in de winter...

maar hoe is de mogelijkheid bij het vliegveld dan...?
heb je daar geen mooi plekken..?
ma neem maar een x foto's bij de witte raaf hor... kweet niet meer percies hoe het er uit ziet..
ook al kom ik er regelmatig langs

bart

Waarom gaan we steeds verder verwijderd van goes zitten

Eerst Goes, dan Wemeldinge, nu bij Arnemuiden en uiteindelijk zitten we straks in Vlissingen, ikzelf zal binnenkort eens een stukje gaan touren, om eens een aantal plaatsen te bekijken, en misschien wel foto's te maken...

Greetz

Originally posted by Enrico@nrg
Zijn zoveel polderweggetjes die wel geschikt zijn...

maja als je met veel mensjes bent is sow een poldewegetje tog wel aan de kleine kant

beter iets met pakeerplek er bij of sow....

Jah idd B-wegen genoeg zo richtin Beveland,...maarja of dat leuk is. Ook is t soort meeting wel btje belangrijk, bedoel jah gewoon ff meeten en dan gaan toeren kan wel in een b-weg, maar wil je iets meer doe bv sprintjes?

beter wel georganiseerde sprints dan
een stel die beetje l00s in een kleine b-weg tegen elkaar gaan sprinten....
komen tog 9 van de 10x ongelukken van..

sluit ik me helmaal bij aan..

neem aan dat nie iederen met z'n bruut getunde spul
ff lekker 20 km gaat toeren

sowieso heb ik alu tankje dus ik kan net 5 km rijden

moet zeggen dat ik het toeren zelf ook niet zo zie zitten,,..rij liever dan alleen zonder op allemaal gasten te moeten passen of te moeten w88 op die paar stndtjes die mee zouden rijden... Ten zij het richting mac is ofzo 8)

in m'burg

dus dwars d00r de stad heen rijden... net of ik nog niet genoeg politie zie rijden in m'burg elkedag...

Originally posted by Bart@JBH
sluit ik me helmaal bij aan..

sowieso heb ik alu tankje dus ik kan net 5 km rijden

haha, jah ik kom ook niet heeeel ver maar tog wel verder dan 5 km. 8P Hoe bedoel je van tankstation naar tankstation rijden,...

Originally posted by Bart@JBH
in m'burg

dus dwars d00r de stad heen rijden... net of ik nog niet genoeg politie zie rijden in m'burg elkedag...

Jah idd, vanmorgen stonden ze bij t arnebruggetje pff gelukkig eerste 2 uur vrij,..normaal rijd ik ook over veere, alleen afgelopen vrijdag probeerde een gast me dood te rijden met ze auto :| dus heb ook niet zoveel zin om nu nog via veere te rijden...

Originally posted by Enrico@nrg
Ff vraagje Bart.. Wat is JBH? Een zaak of zo?

dat nog niet....

ma tja van tuning & desings tot ook zlef uitlaatjes bouwen... enz enz..enz..

ik met me 3 besten maten gewoon een zwaar uitdehand gelopen hobby