Meeting Lint [BE] foto's enz.

Status
Not open for further replies.
Dennis@Tph said:
Ik zag dat deze nrg nog gebankt had... wat had ie gescoord?

Ding was vrij rap...

Is mijn nrg :p
Ik sprak jou nog aan net voordat ik tegen jou ging sprinten..[/QUOTE]
 
HJ EVO ROX said:
Had ik ook heel de tijd bijna last van :p
Af en toe moest ik heel de voorrem helemala inknijpe en het achterkantje los laten komen om te stoppe er voor :p

Vond het een zeer geslaagde dag, en rox reed wel nice voor 1e x op meeting met zulke temps, en 1e afstelling.

probeer da dan eens me een stel wallaroo tromremmetjes :-D prikkeldraad achter die botten stro komt beangstigend snel dichterbij dan hoor ;-)
 
Dennis@Tph said:
Is mijn nrg :p
Ik sprak jou nog aan net voordat ik tegen jou ging sprinten..
[/QUOTE]

Ja en ik zei volgens mij tegen jou dat je ding lekte :p

Ik vind het een behoorlijk vet ding, alleen 1 ding: fix er een kleiner m-stuurtje op dan is ie echt mooi!
 
Arno said:
De laatste paar putten achteraan waren beetje kut als je erover heen reed, ik heb paar keer gezien dat iemands achterkant omhoog kwam :D

Ach ja gewoon knallen :x

rechterstrook was beter..

toch tegen de vlakte gegaan om andere (lees: te voorkomen) redenen :cool:
 
Arno said:
Ik zag dat deze nrg nog gebankt had... wat had ie gescoord?

Ding was vrij rap...

Grovert_r said:
eerste keer banken: 17.1
tweede keer: 18.3

Grafiekjes hiervan staan op zijn project page (speed '04 nrg - dm tuning)


Dat kereltje weegt ook nix... dan ben je al gouw snel hoor
 

Ja en ik zei volgens mij tegen jou dat je ding lekte :p

Ik vind het een behoorlijk vet ding, alleen 1 ding: fix er een kleiner m-stuurtje op dan is ie echt mooi![/QUOTE]


klopt dat die lekte. lekte een beetje water bij de voetpakking. ander M stuurtje weet ik nog niet zo is die idiaal om te sprinten.
 
heeft er iemand een sprintfilm van mij, paarse zip zie scooterbase tegen de walleroo?? of mischien andere filmpjes met mij erop? je kan me toevoegen op msn king@dolfijn.nl ik heb ook nog een paar filmpjes moet alleen nog uploaden van mijn camera, thanx.
 
Tremble said:
heeft er iemand een sprintfilm van mij, paarse zip zie scooterbase tegen de walleroo?? of mischien andere filmpjes met mij erop? je kan me toevoegen op msn king@dolfijn.nl ik heb ook nog een paar filmpjes moet alleen nog uploaden van mijn camera, thanx.

dat filmpje zou ik ook wel willen..

iemand? :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top