Meeting Lint [BE] foto's enz.

Status
Not open for further replies.

Renzoke

#Vintage 1986#
Post hier al de foto's die je maar kwijt wil zijn.

Meeting was best relaxe en veel scoot's met heus wat pk's aan boord.
Het weer was ook mooi meegenomen enkel jmmr van de tijdsmeetingen.

Tot volgende keer *D
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Net, tof strak ding, wat ook nog eens knalt! stond nog heel even met je te praten@bank


Nick, netjess ding hoor 8)! nu nog leren wheeliën :*! (onthou wel, dat ie van mij is he 8) )


Net ding, jammer van het banken:


blingg 8):



verder weinig tot niets gezien wat ik de moeite waard vond om een foto van te schieten, of de cam lag al in de auto ..
 
Ik ben zelf niet geweest maar heeft iemand nog foto's of filmpjes van een paar maten van mij? Een blauwe Jog RR met Kundo pijp, en een Beta Ark met speed pijp en std uiterlijk, zilver met rood.
 
http://img218.echo.cx/my.php?image=dsc064675bk.jpg
(Thunder-rox)

T was de eerste keer dat ik mee deed en ik vond het redelijk goed gaan.
Ik heb 8 sprints gedaan, waarvan 7 gewonnen.

onder andere gewonnen van startnummer
49
51
de sonic en de orange rox van Breskens
1x die blauw/goude rox (nipt) 2de run verloren, 2x een weely aan de start, dus niet eens meer voluit gegaan, k was toen toch al kansloos.
en die andere ben ik al vergeten:p

De baan zelf vond ik niet zo best, de uitloop was ook veel korter dan vermeld had ik het idee... ging er nog bijna op mn bek ook :S, organisatie had alles wel goed voorbereid maar had een plan B moeten hebben als er wat fout ging (wat dus helaas ook gebeurde).
De route mag volgend jaar beter aangegeven worden.

K was vet gespannen, dus ik was niet zo spraakzaam:p
Toch waren die gasten uit Zwolle vriendelijk.
Best wel een leuk dag gehad.

@Malph46
Heb je ook het complete filmpje tegen Tim? je stopt net als ik m ga inhalen:p
T verschil was wel klein moet ik zeggen.
en t filmpje tegen Eric met zn orange je Rox?
 
Last edited:
.

niemand foto's van de wallaroo met homemade kappen?
heeft niet gesprint maar stond er gewoon bij voor de show... :+
 
Ik heb meer dan 13u geslapen... en dat was wel even nodig geloof ik...

Mijn verhaal van het weekend...
We hebben ons uiterste best gedaan om deze week dus alle materiaal bij elkaar te krijgen voor het startsysteem (wat meer dan 2000 euro nog heeft gekost - materiaal alleen, dus geen tijd !)
Uiteindelijk hadden we zaterdagnacht alles werkend zodat we konden gaan afwerken (bekabeling netjes maken etc). Daarna om 6u op weg naar lint gegaan zonder geslapen te hebben, maar je moet er wat voor over hebben ;)

De dag begon prima.. netjes alles opgezet, alles tijdig klaar enzo enzo...
Tot... tja.. Kenny (aka Candyman1977) het zo nodig vond om ff z'n schouder aan puin te breken, de ambulance er was en er een glas water over m'n laptop heenging die dus 'out' is nu...

Thnx @ Charis andere laptop gefixed, opnieuw alle software heen en weer gemaild, drivers enzo enzo tot alles weer werkte én zelfs nog 90% van de inschrijvingen weer geupload waren. Dan ff de tijdsmeting getest met de zwolle crew en werkte prima.
Enkel werd ik ff gek toen baan 2 helemaal nix deed, maar blijkbaar had iemand tegen de sensor aangelopen/gereden. Alles was dus klaar voor de competitie én tijdsmeting.

Toch maar ff beslist toen om weer verder te gaan met de inschrijvingen & keuringen (zonder Kenny dus). Toen ik met de hele laptop en alle inschrijvingen weer naar het startsysteem toe liep bleek de stroom uitgevallen te zijn.... én daardoor is er ook blijkbaar een stroomstoot door het systeem heen gegaan en is één van beide kaarten stuk gegaan (connectie tss de pc en de sensoren) waardoor dus geen signaal meer door kwam. Terwijl echt alles zo netjes werkte voor we weer gingen inschrijven (zelfs de reactietijd, topsnelheid enzo...)

Tja... voor mij een dag met veel tegenslag.. ook vooral financieel (laptop, pc-kaarten etc), maar ik hoop voor Best alles en beter weer voor elkaar te hebben. In principe had de dag heel anders moeten voorlopen mét de tijdsmeting en dus ook geen nutteloze discussies over de knock-out. Er zijn idd een aantal dingen daarmee niet goed gegaan, maar whatever... veel mensen hebben veel kunnen rijden en er is een hoop lol geweest ook..

Er zullen wel een aantal dingen echt nog veranderen voor Best (bijv. zal er eerst gekeurd worden en daarna pas ingeschreven) etc...
Meer info daarover volgt...

Kenny zal btw nog wel paar weekjes met z'n schouder zitten etc
Wie kaartje wil zenden kan dat naar
ScooterTuning.net
Coenecoop 123d
2741 PJ Waddinxveen
Komt het wel bij de juiste persoon terecht...
 
ik vondt het op een gegeven moment echt vet dat sprinten met die startboom+pippi+

en geen tijden ofzo boeiend je hebt legaal kenne sprinten en die kuiltjes ogja gewoon BLOAZEEEE <]
 
Idd Inne, we zijn tijdens de knock out maar gegaan omdat we jullie dat gezeik niet aan wilde doen. Toch nog met zijn 2en 7 liter benzine opgebrand.

Maarja het was voor iedereen gewoon een tering dag.
 
ErwinB said:
Maarja het was voor iedereen gewoon een tering dag.
waarom zo negatief:? als ik zo het andere topic lees hebben er toch een heleboel mensen zich rot geamuseerd +ralf+
 
er is iig één ding zeker... er zal een zwarte lijst aangemaakt gaan worden binnenkort met mensen die rondrijden @ rennerskwartier...
Nog niet ivm Lint, maar wel komende evenementen...

Praktisch gezien zijn er heel wat dingen gebeurd waar ik/wij van geleerd hebben voor volgende x
 
Ik vond lint echt een super meeting je kon zoveel sprinten als je zelf wilde. Wel jammer dat ik nog even spookrijder actie maakte maar als mensen van de organisatie zeggen dat je mag rijden en je staat vooraan rij je toch gewoon weg zie ik in 1 keer 2 scooters op me afkomen. Dan weet je ook even niet goed wat je moet doen gelukkig is er niks gebeurt. Werd wel gek van die scooter die maar rondjes over die parking bleven rijden heb zelf ook wel 3 rondjes daar gereden maar niet 35 zoals sommige.
 
sommige mensen hebben hun scooter niet voor elkaar en moeten nog beginnen met afstellen. Een foute gewoonte die niet meer getolereerd zal worden en gestraft zal moeten worden blijkbaar.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top