Meeting Harelbeke 27/08/2006

Lieke

«Girl Power!»
Hey hey allemaal

Dit jaar is meeting harelbeke ook van de partij. Goedkeuring van Lano is al binnen, nu nog de politie, waar er normaal geen probleem mee is ;-)

De meeste mensen kennen de plaats ondertussen al wel, het is al de 3de editie van Meeting Harelbeke.
Wat er te doen valt:

-Sprints (natuurlijk)
-Competitie Sprints
-Hamburgerkraam
-Drank ;-)
-Tijdsmeting en Reactietijd door D-Force startsysteem (voor het eerst te bezichtigen op Meeting Heule)

Er zal ook gezorgd worden voor bekers, testbank e.d.

Plaats is:
Terrein van Lano Carpets
Venetielaan
Industriezone Stasegem

Ingang:
5€ voor bezoekers
8€ per scoot

Er zal dit jaar ook een voorverkoop service aanwezig zijn op de site van www.tuning.dforce.be waar je 1€ korting kan hebben :)

Terrein zal opengaan om 9u

Sfeerbeelden van vorig jaar vind je op scootertuning.net

Er zal ook een site worden gemaakt voor wat meer info en ook op voorhand inschrijven zal dit jaar mogelijk zijn ;-)
Systeem is dus beetje anders dan vorig jaar, nu zal er bv geen afvalrace zijn maar gaat het om de tijd e.d.

Wie aanwezig, wie niet?

Als er nog vragen zijn, stel ze gerust!

Groetjes uit België :winner:
 
Advertisement - register to remove this

sfeerbeeldjes van vorig jaar


89-1124131221.jpg

89-1124132333.jpg
 
ik ben ook zeker aanwezig, de vorige twee editie's waren ook goed en dit jaar ziet het er nog beter uit:winner:
 
Ja ik ben ook van de partij.
Vorig jaar was het balen dat het samenviel met een andere meeting in belgië (zelfde datum)
Dit jaar zal het waarschijnlijk dan wel drukker worden.

Is er dit jaar trouwens ook een customshow ofzo? ik zie het namelijk niet staan? Die was er vorig jaar namelijk wel 8)
 
antonrox said:
Ja ik ben ook van de partij.
Vorig jaar was het balen dat het samenviel met een andere meeting in belgië (zelfde datum)
Dit jaar zal het waarschijnlijk dan wel drukker worden.

Is er dit jaar trouwens ook een customshow ofzo? ik zie het namelijk niet staan? Die was er vorig jaar namelijk wel 8)


ja die is er zeker, zal wss gewoon niet vermeld staan in de topic :)

btw het is nu een andere organisatie dan vorig jaazr (voor dit jaar) en het zal hem normaal om een XL versie van de meeting gaan :)
we zijn bezig met kijken om het terein op zn maximum in te delen, aangezien we vonden dat het wat te klein werd gehouden vorig jaar ;)

maar om dit te vullen hebben we natuurlijk jullie nodig ;)
 
Ondertussen zijn al de papieren binnen :) Site wordt vanavond online gesmeten met inschrijvingsmogelijkheid en weer voorverkoop service!
 
Dagindeling:

9:00 Terrein open
10:00 – 14:00 Keuring
10:00 – 15:00 Vrij sprints
15:00 – 15:30 Custom show
15:30 – 18:00 Competitie sprint
18:30 Prijsuitreiking

Bekers zullen deze maand, begin volgende maand te zien zijn, alsook de terein indeling :)
 
JoRoXsTyle said:
Ik ben normaal gesproken ook aanwezig;)

joris ook kun je wel weg laten dat zal je eerste meeting zijn dat tie loopt:)
veder hoop ik dat hij vandaag of morgen draaid he
 
ik vind de regels van scooters tot 70cc maar niks moete echt alle kappen er op kan er niets geregeld worden dat alleen voor en achterkap erop moet anders moet ik alles nog netjes maken en heb weinig tijd :(en ben niet goed genoeg voor in de special te rijden
 
Back
Top