This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Meeting Enschede

Status
Not open for further replies.
Zorg dan gewoon dat je members van het forum in kennis stelt via PM.
Een bepaalde lijst samenstellen van mensen die mogen komen op een meeting is ook een goed idee. Zo haal de je rotte appels eruit die zich niet kunnen gedragen.

En dan tenslotte natuurlijk weer over de plaats van de meeting.
Sommigen zijn volgens mij echt vergeetachtig.
Dit wat betreft de inmenging van de politie altijd/meestal op zo'n meeting.
Dit is dus al zovaak gebeurt op allerlei industrieterreinen.
Dus zorg gewoon voor een redelijk AFGELEGEN plek waar je weinig mensen van last bent.

Dit is dus allemaal van toepassing om eens een fatsoenlijke meeting en een fantastische dag te krijgen, ipv een uurtje of 2 uurtjes en dat dan de politie er weer aan komt om de boel weer te verzieken.

En zo heb ik wieder gesprochen

jeps mee eens. gewoon de leuke lui eruit zoeken. die gewoon willen meeten en racen. is toch veel leuker dan dat je de hele tijd zit te zoeken waar het is. dan gaan ze weer naar die plek dan gaat er weer een groepje naar een andere plek. je kunt het niet echt meer meetings noemen de laatse tijd. en de politie weet meer dan je denkt. ik moest ook laats langs komen op het kantoortje van maneer agent. voor overlast enzo. hij zei mij al die meetings de kennen wij nu wel een x. we gaan er nu wel eens goed werk van maken. dus maar je moet nartuurlijk zelf weten of je gaat of niet. maar ik zeg je er zal voor 100% politie aanwezig zijn.

mzll greets blackrox#1

weet je wat het probleem is met deze meeting...het is een openbare plek...je kunt er moeilijk wegkomen want je moet over allemaal grote wegen en als je er verzamelt...moet je naar een plaats ergens afgelegen en moet je over de grote weg....je TREKT aandacht met zoveel scooters noh dit was mijn verhaaltje....ik hoort wel kheb net een boete gerkegen ( gisteren ) 130 euro :S:S:S maar goed lat0rrrr

dus het is gewoon geen goede plek.zorg eerst maar eens voor een goede plek en organisatie. en dan komen de snele scooters wel weer en de goede sfeer. das mijn verhaalte mzll

niemand kan toch wat legaals gaan organiseren. omdat er toch elke keer wat illigaals word gehouden. de politie en gemeente zeggen dan ook van ze willen een x een legale meeting organinseren maar als er elke week weer een illigale is dan zeggen ze toch van laat ze lekker in de stront zakken.

en die members die wel een x iets leuks willen. ik ben wat aan het regelen met de gemeente om een meeting voor genodigen te regelen LEGAAL.

dus je hoort nog wel van mij mzl

Nu mijn beurt om weer eens een keerop het forum te reageren op de prachtige meetings hier in het oosten.

Originally posted by Harris-K
Probeer het zelf is zou ik zeggen O-)
Zijn nicks en ik nog steeds mee bezig.
Ondanks dat we zijn gestopt met scooters proberen we toch niet iets te regelen met gemeente Hengelo.

Originally posted by Mikkel
Zorg dan gewoon dat je members van het forum in kennis stelt via PM.
Kijk maar naar die meeting die nicks en ik georganiseerd hadden via pm.
Was echt de mooiste meeting hier in het oosten die er geweest is

Hopelijk komt die d-style ook nog ff.
Marijntje als je gaat en d-style komt ook dan moet je morgen/zondag maar ff langs komen

heej maar als er een meeting legaal word geregeld dan kom ik zker!! maar komen er nog wel lui op deze meeting? zondag lat0rrr

er zullen altijd wel wat lui komen..maar ik weet bijna wel cker dat de echt snelle scooters weg blijven ivm risico met de juttenen controle in enschede

Ik heb Marijn vanmiddag ff gesproken.
Zijn scooter deed het niet(goed).
Dus hij zit zwaar te twijfelen om te komen.

En of d-style komt is ook nog maar de vraag

Ik ga misschien wel op de fiets Want lagers zijn geloof ik een beetje rot
Morgen zowiezo ff andere carb halen...

Whehehe je hebt gelijk arnie... dit is echt krom
Kerel weet niet eens de goede tijd man :|
Whahah Mesen HALF 3 MEUBELPLEIN

Status
Not open for further replies.