Gvd wat een lelijke hoerenzoon die motorwout !!!!!!!!! :| :|
allemaal snelle scooter,geen verzekering, geen helm etc.. pakt ie mij eruit omdat ik oranje stickers heb !!!!! gvd een orgineel srtje !
ik reed 30!! wat een lijer
ik vond het zwaar slecht...
waarschijnlijk omdat wij ook te laat aan kwamen.
ik heb langer bij de mac gezeten aan het eind dan dat we op de meeting stonden.
volgende meeting (2 a 3 weken) zal ik er ook zijn met de std sr of met de typhoon...
misschien is het een idee om NOOIT MEER een meeting te houden op een industrie terrein.
daar komt altijd politie..
neem asjeblieft een weg die iets meer afgelegen is.:|
voorbeelden (straat richting boekelo, langs het kanaal hengelo en ga zo maar door.)
Die conclusie hebben we getrokken vanmiddag op de terug weg
Een meeting op een industrieterrein in Twente is te riskant.
Meestal is er wel een bedrijf open/iemand aanwezig.
Die wil die 'stomme scooters' niet dus belt de politie.
Daarom is het ene beter idee om het ergens achteraf te doen.
helemaal me eens.
dit was ook 10 keer niks.
al die wouten.
we waren bijna onze scoters kwijt maar hadden geluk da ie achter het busje stond en hun hem nie zagen.
Haha had je maar iets eerder moeten komen Khad de scoot wel bij me.. Maar kameraad van mij is der mee naar huis gereden en ik zat lekker warm in de auto
leuk maar veel zijn er niet geweest fabrizi wousen beloven alles maar komen nooit verder geslaagde meeting aleen klootzakken kwamen de boel weer verzieken boys in bleu o ja die vieze zwarte longhond van jonie was er ook kan hem zijn stont kop wel van z nromp rukken vieze overfaller kleine kinderen durft ie wel te bedrijgen oprotten met die viezerik pisfl.kk.r ja jij jonie geschoren aap afz firestar jan n
ik vondt de meeting wel kick'n, kwas zo stom geweest om mijn digi cam mee te nemen konden we even wat filmpjes maken. alleen de trug reis liep niet zo voorspeodig, we hadden een lekke band mja moesten we de aprilia maar laten staan.