Meeting Enschede

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

waarom post jij hem dan als jij hem niet organiseerd.. dan kan de organisator van die meeting toch beter het er zelf neer zetten..

iedereen heeft er het over gehad dat er veel controle is in enschede en er veelwouten zijn om te controleren... nu is er toch nog iemand zow slim om ff volgende week een meeting te organiseren:? |( 8P

veel plezier al vast met de wouten...:rolleyes:
 
Originally posted by 19SLIDER86
waarom post jij hem dan als jij hem niet organiseerd.. dan kan de organisator van die meeting toch beter het er zelf neer zetten..

iedereen heeft er het over gehad dat er veel controle is in enschede en er veelwouten zijn om te controleren... nu is er toch nog iemand zow slim om ff volgende week een meeting te organiseren:? |( 8P

veel plezier al vast met de wouten...:rolleyes:


als gast nie heeft aangemeld is van dit forum.. en ik wel en vroeg of ik het even wou posten :|
 
ej luister eens....die gast die dit heeft gepost is maar een nerd! want wie post er nu een meeting die hijzelf niet organiseert en waarom denk je dat THIESKUH!! het hier niet post? omdat we dit forum niet vertrouwen!! dus vandaar...en ff voor de duidelijkheid de wauten die neuzen vast wel op dit forum rond...dus hou je bek over de plaats waar we WEL naartoe rijden!! ( ik ben van de partij ) lat0rrrr
 
ik denk dat dit 100% niks word of je moet een gigantische goeie locatie hebben. ik bedoel dan niet de locaties die al eerder gebruikt zijn.

dus geen:
arke stadion
vredestein
bedrijventerrein in enschede

gewoonweg omdat er snel ( lees: te snel ) omdat ze er nou echt meetings zo snel proberen neer te slaan.

ga dan naar een weg helemaal achterlangs. (heb misschien wel een idee).
maar ga niet weer met een groep ergens rijden want dan trek je alleen maar politie aan.

de meetings worden de laatste tijd alleen maar een top idee om boetes uit te schrijven.

Het was laatst al een keer met de politie dat ze een keer iedereen gingen insluiten (beide kanten v/d weg afsluiten) en dan iedereen een boete geven.
dit hoorde wij een tijdje geleden. (meeting hengelo)

niet voor snelheid ofzo, maar ze kunnen blijkbaar ook voor samenscholing boetes geven die redelijk hoog kunnen oplopen.

GA GEWOON EENS IETS LEGAALS PROBEREN TE REGELEN. En dan lukt niet als je elke keer een illegale meeting organiseert.

PS. dit is bedoelt voor iedereen die er aan denkt om een illegale meeting te organiseren.
 
Originally posted by nicks
ik denk dat dit 100% niks word of je moet een gigantische goeie locatie hebben. ik bedoel dan niet de locaties die al eerder gebruikt zijn.

dus geen:
arke stadion
vredestein
bedrijventerrein in enschede

gewoonweg omdat er snel ( lees: te snel ) omdat ze er nou echt meetings zo snel proberen neer te slaan.

ga dan naar een weg helemaal achterlangs. (heb misschien wel een idee).
maar ga niet weer met een groep ergens rijden want dan trek je alleen maar politie aan.

de meetings worden de laatste tijd alleen maar een top idee om boetes uit te schrijven.

Het was laatst al een keer met de politie dat ze een keer iedereen gingen insluiten (beide kanten v/d weg afsluiten) en dan iedereen een boete geven.
dit hoorde wij een tijdje geleden. (meeting hengelo)

niet voor snelheid ofzo, maar ze kunnen blijkbaar ook voor samenscholing boetes geven die redelijk hoog kunnen oplopen.

GA GEWOON EENS IETS LEGAALS PROBEREN TE REGELEN. En dan lukt niet als je elke keer een illegale meeting organiseert.




PS. dit is bedoelt voor iedereen die er aan denkt om een illegale meeting te organiseren.

helemaal mee eens :):D
 
ej harris....ik wist nie dat jij dat was...( je kent me niet ) maar die wauten weten al van deze meeting af ;) ik was net op bureau( aangehouden op rollerbank enzovoort..(1,8 KW ) en toen zeiden ze dat ze een bezoekje gingen brengen op het meubelplein ) dus kijk maar wat je doet...lat0rrr
 
Originally posted by Boyos
ej harris....ik wist nie dat jij dat was...( je kent me niet ) maar die wauten weten al van deze meeting af ;) ik was net op bureau( aangehouden op rollerbank enzovoort..(1,8 KW ) en toen zeiden ze dat ze een bezoekje gingen brengen op het meubelplein ) dus kijk maar wat je doet...lat0rrr

bedankt voor info :p
 
Ga ik mijn brute Malossi Sport ff lostrekken als da kutding weer loopt :D wheheheh.

Maar razma met niet vertrouwens bedoelen we met wouten enzo....
Steeds als er een meeting op het forum gezet word komen er wouten....
En steeds als er een meeting niet hier of ergens anders staat dan komen er geen wouten...

Snappiej :D
Greetz me
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top