Meeting Enschede 15 Feb. Foto's enzo :)

Status
Not open for further replies.
en voor de mijne ???
maar ik wist helemaal niet dat er een meeting was... :|

maakt ook niet uit. volgende is die van mij/ons er HEEL misschien bij.

Last edited:
Originally posted by Marco_v_W
jammer dat xsh er niet was paul ;) anders hadden we ff kunnen sporten...

mjah ik had het weer telaat gemaakt vanacht, en was pas half 5 wakker:|

Hheheheheh... there's alway's Tomorrow ;)

Ik vind deze locatie trouwens wel heel erg geschikt, tis een mooie breede weg die ook lang zat is en er zijn bijna geen omwonenden daar :) Ook een goeie plek voor de volgende meeting lijkt me?

Originally posted by nicks
en dan nog iets beefcake... waarom vertel je mij niet ff dat er een meeting was ??:rolleyes:

Omdat toen de meeting hier bekend werd gemaakt mensen zaten te janken (waar onder jij) dat de meeting niet door mocht gaan :|

Originally posted by Arkje
Omdat toen de meeting hier bekend werd gemaakt mensen zaten te janken (waar onder jij) dat de meeting niet door mocht gaan :|

En de afspraak was met de organisatie van deze zogenaamde "meeting" gemaakt dat er geen meeting zou komen ivm vergunning aanvragen enzo.
Er hoeft maar 1 klacht binnen tekomen bij de politie over illegaal meeten en de kans op een legale meeting wordt er dan steeds kleiner op.
Dus zit niet te zeuren over huilen, want er zijn tenminste ook nog mensen die het goed aan willen pakken.

Originally posted by mbeefcake
Het is wel zijn meissiej he ;)
Ik ga tog ook niej op je moeder zitten geilen ;)

Whaha :D

Doe maar.. doe je haar waarschijnlijk ook een pleziertje mee :P! ps. Maik, jij had togg een shot of niet???

Originally posted by Carp_maniac
Doe maar.. doe je haar waarschijnlijk ook een pleziertje mee :P! ps. Maik, jij had togg een shot of niet???

Ja heb ik nog wel maar die heeft wel een opknapbeurtje nodig :D
Mag je voor 30eu hebben!
Zeg het me maar op msn!

Status
Not open for further replies.
Back