Meeting Enschede 29 Feb.

Status
Not open for further replies.
Originally posted by firestar
leuk maar veel zijn er niet geweest fabrizi wousen beloven alles maar komen nooit verder geslaagde meeting aleen klootzakken kwamen de boel weer verzieken boys in bleu o ja die vieze zwarte longhond van jonie was er ook kan hem zijn stont kop wel van z nromp rukken vieze overfaller kleine kinderen durft ie wel te bedrijgen oprotten met die viezerik pisfl.kk.r ja jij jonie geschoren aap afz firestar jan n

wat ben jij een gezellig figuurtje... niet dus...

Originally posted by Razma
wat ben jij een gezellig figuurtje... niet dus...

- Birthday 31st December 1969

Ik vind diegene anders bestwel internetcool als een 16 jarige praten voor iemand van 35 :rolleyes:

zeg, julie weten niet waar dit om gaat dus is het mischien beter om of aan jan te vragen waar t om gaat, of om niet te oordelen.

okay ?

tsjah als je t niet wilt weten, waar maak je je druk om? :|

gedraag je nou een keer niet als een moraalridder, aarz :|

Originally posted by Arkje
tsjah als je t niet wilt weten, waar maak je je druk om? :|

gedraag je nou een keer niet als een moraalridder, aarz :|

heb je het tegen mij?

en 'aarz' :?

Inne hij heeft het tegen paulyamaha...
Firestar is de toegang tot het forum tijdelijk ontzegt voor diverse redenen...

Laat dit trouwens niet uitlopen op een scheldpartij want dat is dit zeker niet waard :!

vindt het nogal lomp zo te blazen tussen ander verkeer door, verbaast me niks dat de politie de boel kwam opdoeken.

zijnop zich wel leuke filmpjes. :D

jammer genoeg kwamen wij iets te laat aan :(
volgende keer dan maar zelf met de auto en de typhoons in de aanhanger dan ofzo (als ze opgebouwt zijn en ik mn rijbewijs heb)

OMG wat een zielige gebeurtenis.
Echt een stelletje maloten daarzo.
Allemaal volgas langs de mensen blazen. 1000 keer de zelfde mensen die dom heen en weer gaan blazen. ow ow
Die gozer met die groene rox... echt TE ernstig. hoe dom kan je wezen. Zielige wheelies maken de hele dag en dan ook nog eens op je bek gaan.... goed voor die gozer.
Die gele firefox leek ook net een kindje van 3. De hele dag door blazen alsof ie nog nooit op een scoot had gereden. :|

Ik ben blij dat ik er niet was met me scoot.

We willen je er ook niet eens bij hebben man.
Je kunt er pas over mee praten als je erzelf bent geweest.

Originally posted by Arnie
We willen je er ook niet eens bij hebben man.
Je kunt er pas over mee praten als je erzelf bent geweest.

als jij dit goed geregelt vond, dan ben je zelf ook ernstig.

Originally posted by Razma
heb je het tegen mij?

en 'aarz' :?

tegen jou jah, dat je van het vrouwelijk geslacht bent wil niet zeggen dat je GEEN aarz kunt zijn, aarz

Last edited:
Echt jammer dat die gast op die groene rox niet met zijn smoel zonder helm op het asfalt klapte.. Dan had ik hier echt helemaal in een deuk gelegen..

Status
Not open for further replies.
Back