Meeting Enschede 15 Feb. Foto's enzo :)

Status
Not open for further replies.
hey hey wat is er toch allemaal aan de hand hiero ik dacht dat ik ook maar een keer een berightje achter zou laten :D:D:D:):):) volgende keer sta ik gewoon weer waar we het laaste waren niet op de meubelplein zijn jullie niet lekker:D maar jah dat zie ik dan wel weer ik ga nu zondag ook wel even kijken
later en de groete van O.T.E aprillia master
 
hier gekke aprilia master maak mie nog eens effe een wheelie dan, wous haha, maar inderdaad meubelplein is niet wat, gewoonzelfde plek als de vorige keer, maar ik vond de vorige meeting wel geslaagd, de volgende keer ben ik er ook wa met de GREENROX
 
EEEEEEEJ JONGENS GEEN MEETINGS MEER IN ENSCHEDE POLITIE BELDE MIJ EN ALS ER NOG EEN MEETING IS KOMEN ZE BIJ MIJ THUIS MIJN SCOOT OPHALE
 
Originally posted by S.T.E. SR
EEEEEEEJ JONGENS GEEN MEETINGS MEER IN ENSCHEDE POLITIE BELDE MIJ EN ALS ER NOG EEN MEETING IS KOMEN ZE BIJ MIJ THUIS MIJN SCOOT OPHALE

WTF ??!! :|(

Wat hebt je dan met de meetings te maaken zijn ze nu helemaal GEK ofzow ... echt KUTWOUTEN !!! 100 %

niet meer normaal ...:?


Adiozzz
 
Tyrone hoe zit dat eigenlijk in duitsland?
Zijn ze daar niet minder streng ofzo?
Mischien een idee om daar een keer meeting te houden.. ?
 
hai,

neh in duitsland is het hetzelfde.. 3 keer ~~~>>> Scooter weg.. :S

en hier is het nog erger met de politie .. kijken alleen maar naar scoots ... de wouten verveelen zich echt hier.. :S MOTHERFOCKERS !!!! 100 % !!!

Het beste is allen nog uitgenodigten meetins te houden of op een eigen terein .. anders is KUT !!!

Adiozzz
 
Originally posted by Tyrone
hai,

neh in duitsland is het hetzelfde.. 3 keer ~~~>>> Scooter weg.. :S

en hier is het nog erger met de politie .. kijken alleen maar naar scoots ... de wouten verveelen zich echt hier.. :S MOTHERFOCKERS !!!! 100 % !!!

Het beste is allen nog uitgenodigten meetins te houden of op een eigen terein .. anders is KUT !!!

Adiozzz

Ik kom wel een keer langs gaan we de wouten uit hun verveling halen :) Gaan we hun eens echt aan echt werk zetten :p
 
Ook al had ik een prive terrein dan wil ik nog niet al die nrxjes er hebben.
Dan zou dat eerder op uitndoiging gaan van die wel en die niet...
 
Ik weet mischien wel een leuk plekje in duitsland daar stoort sich niemand der aan ze crossen daar ook ! Maar ook geen prive terein !:'(
 
Originally posted by wolferineJunior
Ik weet mischien wel een leuk plekje in duitsland daar stoort sich niemand der aan ze crossen daar ook ! Maar ook geen prive terein !:'(

waar dan precies????????
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top