Meet & Greet Amstelveen 14-09-2003

Dimer

De Bonke
Naar aanleiding van de vorige 2 succesvolle meetings is er zondag 14 september een Meet & Greet in Amstelveen (in de buurt van Amsterdam, Hoofdorp).
De bedoeling is een gezellige dag met veel scooters en sprints.
Er is geen vergunning, maar we rijden op een 'geheime' plek waar geen politie komt. We gebruiken deze weg namelijk ook als testweg.

We verzamelen om 12:30 op het parkeerterrein van bowlingcentre de Kegel in Amstelveen. Vanuit daar zullen we naar de meeting plek gaan. Dit is misschien net 1 km rijden.

Er wordt op de meeting plek een stuk gemarkeerd van 200m. Daar kan gesprint worden. Verder willen we géén rijdende scooters in de menigte hebben. Áls je wilt testen kan dat aan het einde van de weg, waar dus NIET word gesprint en waar GEEN mensen staan.

De mensen die zeker weten dat ze komen kunnen mij of Jelmer (= forumnaam) PMen. Op deze pagina komt dan een lijst van namen.


StreetMaster
Jelmer
Burnacid
SprintZip
Allanzoet
Remon
SRurbanKid
THa GiLeRa WuN
rdbwww
XtremeDNA + aanhang
RunningSP
Streetje
KrYptonite + aanhang
Razma
Ufo
Chezzmo
Joël
William
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik ben ook van de partij :) Alleen zal er door mij niet gesprint worden :rolleyes:

Ik zal wel ff vragen aan de snellere scoots in Hoofddorp of ze ook willen komen, als jullie dat ok vinden :)

Mzzls Daniel(son)
 
denk dat ik achterop bij dimer ga :p
en bij remon ga ik nooit meer achterop..
of ik kom gewoon op me snorfiets dat kan natuurlijk ook, en je begrijpt dat ik iedereen rmee uitblaas.

maaruh ik wil wel komen kijken.
 
Originally posted by jelmer
Ik ben ook aanwezig, en daniel neem vooral veel andere mee, lekkere scooterterror :)

dat wordt geregeld :! Ennuh ik maak een kans tegen gilera wun, als ie met z'n snorfiets gaat, ik heb ong hetzelfde vermogen 8P
Moet je nagaan, ik blaas Burnacid eruit :+
 
Originally posted by StreetMaster
neem anders ferenc mee! ik wil wel een x tegen hem blazen...

Ferenc z'n scooter ligt nog in 1000 stukjes, de doed heeft geen tijd ofzo :henko: . Praatjes vullen geen gaatjes zeg ik altijd maar, ik ben iig sneller dan ferenc z'n fiets :*
 
Er zijn in ieder geval een paar behoorlijk snelle scoots

- SR Polini EVO5 70cc ,Yasuni C16,22 mm carb
- ICE Polini giet 70 BBK tuned ,shot 21 mm ,MVT Binnen rotor
- Jog RR Malossi MHR Team 70 ,C16 ,21 mm DO ,HPI binnenrotor
- Streetmagic MHR Speed 70,C20 ,28 keihin ,malossi binnerotor
- ZIP AC Airsal T6 70 ,Shot ,17.5 ,multivar
- en nog een paar redelijk snelle

Dus wie zich uitgedaagd voelt ,kom ff langs.
 
Ik kom denk ik ook met me dna als ik me blok af krijg voor die datum en ik zal nog ff kijken of er nog meer mensen zin hebben om mee te gaan maar dat zal vast wel.
 
Originally posted by sprintzip
Zo ver is het niet van haarlem naar amstelveen ,ong. half uurtje rijden.

Valt tegen hoor, ik doe van Hoofddorp naar Amstelveen 20 minuten. Maar van Hoofddorp naar school ( Haarlem-Noord ) een half uur of langer.
 
Originally posted by SRurbanKID
Valt tegen hoor, ik doe van Hoofddorp naar Amstelveen 20 minuten. Maar van Hoofddorp naar school ( Haarlem-Noord ) een half uur of langer.

Ja idd is best een eindje verweg maarja boeien ik kom uit hillegom ligt iets verder naast haarlem als er nog mensen uit haarlem komen mogen ze met ons meerijden naar de meeting.
 
Originally posted by SRurbanKID
dat wordt geregeld :! Ennuh ik maak een kans tegen gilera wun, als ie met z'n snorfiets gaat, ik heb ong hetzelfde vermogen 8P
Moet je nagaan, ik blaas Burnacid eruit :+

PUNT 1: Jij blies mij eruit en je weet dat ik nog mijn snelle nieuwe cil niet binnen had dus ga maar niet te stoer doen. En niet moet je nagaan want ik ben lang niet zo snel als dat jij denkt. Ik heb ooit wel eens een leuke setup gehad maar ik ben LANG niet een van de beste/snelste mensen die naar de meeting gaan komen. Ik wil wel altijd een beetje kunnen meerijden vandaar altijd 70cc+carb+uitlaat en soms LEUKE onderdeeltjes.

PUNT 2: Er is een of andere mafkees die nog een meeting online heeft gezet. Nu is deze meeting (onze meeting dus) van de lijst afgehaald. Ik heb nu net het nummer gekregen van die gozer die die andere meeting online heeft gezet en als hij zijn telefoon ffe aanzet en ik hem te pakken krijg dan zal ik hem er ffe op aanspreken want dit maakt mij niet blij.

Verder wil ik nog ffe zeggen dat ik blij ben als er veel mensen komen. Dus neem zo veel mogelijk mensen mee als het kan snelle scoots. Ik wil de meeting wel rustig houden bij de kegel!!! DUS GEEN BURNS WEELIES OF SPRINTS BIJ DE KEGEL. Daar alleen verzamelen en RUSTIG naar de 2 meeting weg rijden. Zo min mogelijk herrie maken. En als er veel scooters zijn gaan we misschien wel in 2 groepen, anders trekken we teveel aand8.

Dit was het voor nu.

-Greetz Luc
 
Check de smiley die er achter staat man, je moet niet zo snel dingen serieus nemen. Ik wist best het probleem, en je rijdt me met de nieuwe cil eruit :)
 
Back
Top