meet en greet bodegraven 13 april(zondag)

er waren idd een heleboel vage dingen aan...

de meeste bussen hangen bijv. onder een bepaalde hoek ivm het gas etc... maar omdat ze weinig of geen ervaring er mee hebben kan ik wel begrijpen dat ze (nog) niet weten hoe lang een bus mee gaat enzovoort...

PS: Pee heeft erg korte vertanding tov die zip

verschil tss twee- en viertakt is onder andere de uitwerking. als je vergelijkt hoe twee- en viertakt werkt kan je wel bedenken dat het veel kritischer is op tweetakt en zeker met zo'n kleine cc inhoud

Originally posted by Razma
er waren idd een heleboel vage dingen aan...

de meeste bussen hangen bijv. onder een bepaalde hoek ivm het gas etc... maar omdat ze weinig of geen ervaring er mee hebben kan ik wel begrijpen dat ze (nog) niet weten hoe lang een bus mee gaat enzovoort...

PS: Pee heeft erg korte vertanding tov die zip

verschil tss twee- en viertakt is onder andere de uitwerking. als je vergelijkt hoe twee- en viertakt werkt kan je wel bedenken dat het veel kritischer is op tweetakt en zeker met zo'n kleine cc inhoud

thnx voor de informatie

ow nog ff een vraagie... lachgas kun je niet met je gasschuif regelen toch? dat moet je toch als een soort injectie inspuiten? als ik het goed heb is het met lachgas in 1 keer volop gek en kun je het niet regelen.... of wel?

was wel grappig ja
en idd maar 1 keer aangezet
was er ook met me stalker
jeroen was jij met een zip sp?,beetje zwaar geluidje had je..
je buddy sloot in iederengeval niet helemaal dicht van achterkant
voor de rest was meeting wel grappig.

Hier pics van mij en DvO:
( Niet elke scooter hoort bij de persoon die er op zit:!)

DSCF0011.JPG

DSCF0013.JPG

DSCF0014.JPG

DSCF0027.JPG

DSCF0033.JPG

DSCF0004.JPG

DSCF0005.JPG

DSCF0006.JPG

DSCF0007.JPG

DSCF0009.JPG

DSCF0010.JPG

IMG_0263.JPG

IMG_0264.JPG

IMG_0265.JPG

Originally posted by A-Bizar
dat zeg ik ook niet maar een vriend van me kwam net langs en zei dat die gozer toegaf dat het geen lachgas was. ik weet ok wel dat je met lachgas niet zolang kan rijden.

hij heeft idd gelijk. gast zei tegen mij ook dat t lpg was en geen lachgas.

En tja wat doet lpg op een 4 takt Ja heel goed vermogen inleveren, de enige reden waarom je er daarom mee zou kunnen gaan rijden op een scooter is de lagere temperatuur van het mengsel ('benzine' mengsel) waardoor je misschien iets vermogen wint. Maar het probleem is de smering want je rijd niet met een olie carter zoals bij 4 takt maar met mengsmering en dat is een probleem wat je met NOS en met LPG of ieder ander gas zal hebben.

Dit was eventjes mijn visie over LPG cq NOS op een scooter. Nos kan veel vermogen opleveren zelf 1 keertje NOS setje gezien op een 125 rotrax kart en dat verschil was vrij bizar!!!!!!

lpg is zoiezo lichter ontvlambaar dan benzine (gelijk aan octaanverhoging) dus lijkt me dat afstelling anders zou moeten, mjah, ik weet het niet precies, alleen mij is verteld dat het niet echt NOS was....

Zal jullie meteen maar uit de droom helpen, dit gaat niet werken :)

Hij krijgt nooit ze verhouding goed. Ik zie geen benzinepomp zitten???

Ten 2e heeft ie de "nos" inspuiting vlak voor de gasschuif zitten. Doe je dit dus ff een paar seconden dan vriest je schuif vast in je carbu. :) Nie handig dus

En die 2 solenoids lijken wel op doppler powerboxjes :) Beetje fakie fake dus. Wel leuk geprobeerd iig, helaas door de mand gevallen :p Hij heb iig ze moment van aandacht wel gehad, missie geslaag dus :rolleyes:

Jammer dat ik er niet was, anders ging ik gemene vragen stellen :p :+ 0?

Last edited:
Nou mensen dat was zekers een geslaagde meeting zeker als je dan opgehaald wordt door de black runner om heerlijk te genieten van een paar politieautos en motoren die chagarijnig het indus verlaten omdat toen iedereen al weg was hahahaha
dat is snel weer voor herhaling vatbaar toch mensen (dit is leo voordat bry de schuld weer krijgt)

Hmmm, ik ben ongeveer 5 minuten in bodegraven geweest. Kwam eraan met Joor in de nieuwe supra. Heb ongeveer 5 minuten naar burnende bandjes gekeken en toen besloten we maar om weer te vertrekken.
Opzich was de opkomst groot, maar het gehalte mensen zonder helm, wheelyen tussen mensen door en dat soort dingen was voor mij net iets te hoog!

Originally posted by -=MOL=-
Hmmm, ik ben ongeveer 5 minuten in bodegraven geweest. Kwam eraan met Joor in de nieuwe supra. Heb ongeveer 5 minuten naar burnende bandjes gekeken en toen besloten we maar om weer te vertrekken.
Opzich was de opkomst groot, maar het gehalte mensen zonder helm, wheelyen tussen mensen door en dat soort dingen was voor mij net iets te hoog!

Idd jah zeker een rotzooi wat dat betreft, veel gasten zonder helm op hun achter- of voor wiel door die menigte, best idioot!

Originally posted by Joor
Is er uiteindelijk politie geweest joh?

Jah zeker en niet zo zuinig ook, totaal hoorde ik 4 motoren 4 auto's en een bussie. Er stonden nog een paar gasten daar op de plek, maar ik moet ze nog ff spreken wat ze politie's er van zeiden. Maar van een andere gozer die uit gouda kwam fietsen hoorde ik dat die motorpolitie 10 min later met sirene aan als een idioot weer trug naar gouda gingen. K denk iets ergs gebeurt ofzo?

Maare ik heb echt gelache met bryan(betapower) dat ze snel weer weggingen, hahaha.

het was ook een beetje een tering zooi... vooral de boch bij gerritsen.. de menigte stond er. en je kon de bocht nie overzien. en al die scooter keihard erdoor heen.. er had maar 1 vrachwagen of auto in die bocht hoeven te rijden en het was gelijk over met de pret!!

Back