meet en greet bodegraven 13 april(zondag)

zip_nos.jpg

Heeej gasten
ik vond het geslaagde meeting, lekker weer, veel, scoots en geen cops...............

Tot dat ik om half 6 stond te tanken, ik sta rustig te tanken en komen er 5 politieauto's langs rijden. Ik dus de wijk in gereden en naar een vriend van me toe. Vanaf daar even de rest gaan lopen en ja hoor, al die cops op de plek waar we STONDEn incl een motor(mischien meer maar ze waren net weer trug aan t rijden omdat iedereen weg was:)).

Maare ik hoop snel op nog zo'n meeting in de buurt!

Lttrz

Originally posted by Jeroen
T was wel grappig, maar jammer genoeg maar 1 echt vette scooter..: Zip Sp van een gast uit spijkernisse.. MHR Speed, Team2000 pijp, Malossi rotor en (jaja) Lachgas :)

Voor de rest een leuke opkomst maar mijn zip reed UBER kut :)

Heb in 1 uur nog ff snel me scootie in elkaar gezet omdat ik toch wel weer een keertje wilde rijden met dit mooie weer. Ik had het dus beter niet kunnen doen :). Op de terugweg zip dood en me vader is me op komen halen :(..

Wijze les die ik geleerd heb: of kom met een afgestelde scooter naar een meeting, of kom niet :D

Jeroen
hahaha lachgas? denk t niet hoor. was gewoon lpg en wel een beetjuh sloom voor lachgas anders he.

Originally posted by A-Bizar
hahaha lachgas? denk t niet hoor. was gewoon lpg en wel een beetjuh sloom voor lachgas anders he.

HIj heeft hem volgens mij maar 1 keertje ingeschakeld.. Op het rechte stuk welteverstaan..

okeej ik zeg al niks meer maar toen iedereen al weg was zei ie het zelf tegen een vriend van mij. en wat ik van lachgas heb gezien gaat wel ffies wat gekker. maar goed.

okeej ik zeg al niks meer maar toen iedereen al weg was zei ie het zelf tegen een vriend van mij. en wat ik van lachgas heb gezien gaat wel ffies wat gekker. maar goed.

dude was eerder weg dan de meeste people...

en wat heb jij dan al van lachgas werkend gezien op een scooter??

(motor en auto is er niet mee vergelijkbaar....)

Originally posted by Jeroen
alsof die gast de hele dag met lachgas rond reed :D

Dan had ie nu wel 8 MHR cil's kunnen weggooien

dat zeg ik ook niet maar een vriend van me kwam net langs en zei dat die gozer toegaf dat het geen lachgas was. ik weet ok wel dat je met lachgas niet zolang kan rijden.

Originally posted by Razma
dude was eerder weg dan de meeste people...

en wat heb jij dan al van lachgas werkend gezien op een scooter??

(motor en auto is er niet mee vergelijkbaar....)

niks daarom had ik ook gelijk mijn twijfels of het wel waar was. maar een kenis van mij kent iemand die het op zijn motor had en die kreeg zowat dubbele pks. dus dan zou scootjuh toch wel gekker moeten gaan. wat ik ook gehoord heb is dat lachgas veel te koud is dus dat je zowiezo je cil. aan moet passen.

niks daarom had ik ook gelijk mijn twijfels of het wel waar was. maar een kenis van mij kent iemand die het op zijn motor had en die kreeg zowat dubbele pks. dus dan zou scootjuh toch wel gekker moeten gaan. wat ik ook gehoord heb is dat lachgas veel te koud is dus dat je zowiezo je cil. aan moet passen.

motor = viertakt
nogmaals: dat kan je niet zomaar vergelijken

Originally posted by Razma
motor = viertakt
nogmaals: dat kan je niet zomaar vergelijken

nee weet ik maar wees eerlijk, zou toch wel gekker moeten rijden dan wat ie deed. en wat een andere jongen zei dat ie maar 1 keer had gedaan omdat zijn bus op was....check die bus die erop zat....wel vaag dat die zo snel op is en lijkt mij als je naar meeting gaat om te laten zien wat het doet zorg je toch dat bus vol zit. en check die zip van Pee....die reed m op 150 meter aan stront zonder "lachgas". Maar nu we toch bezig zijn.... kan je me vast wel ffies uitleggen wat het verschil is tussen lachgas op 4takt en 2takt want dat zou ik echt niet weten.

Back