meet en greet bodegraven 13 april(zondag)

nood oproep wie kan een mikuni sproeier 180 meenemen naar de meeting noodoproep.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laat ff wat van je horen svp
alvast bedankt.

he man ! hier 2000 sr rlx..
hoor jouw dan met: ik start heb niet een voor jouw hehe!
xieje morgen @ the meeting... iz goed dat we ff gaan
sporten .. mij maakt het niet uit dat je me in haalt
misshien v/d zomer 70 er in \=17,5 dellorto
greetzz l8er

2000 sr rlx

Hey six-o ik heb geen sproeier maar ik kan nog wel aan een gas kabeltje komen. :)
Sorry moest dr ff uit!

Maar gatsen tot morgen, ik ben klaar voor de sprints hoor behalve tegen: Kiwi Mark Six Koopmans Roke en de rest!

Ltrzz

Originally posted by MER Power
he man ! hier 2000 sr rlx..
hoor jouw dan met: ik start heb niet een voor jouw hehe!
xieje morgen @ the meeting... iz goed dat we ff gaan
sporten .. mij maakt het niet uit dat je me in haalt
misshien v/d zomer 70 er in \=17,5 dellorto
greetzz l8er

2000 sr rlx

En dan denk jij dat je hem wel bij houdt?
Nee, sorry echt niet

Lttrz

T was wel grappig, maar jammer genoeg maar 1 echt vette scooter..: Zip Sp van een gast uit spijkernisse.. MHR Speed, Team2000 pijp, Malossi rotor en (jaja) Lachgas :)

Voor de rest een leuke opkomst maar mijn zip reed UBER kut :)

Heb in 1 uur nog ff snel me scootie in elkaar gezet omdat ik toch wel weer een keertje wilde rijden met dit mooie weer. Ik had het dus beter niet kunnen doen :). Op de terugweg zip dood en me vader is me op komen halen :(..

Wijze les die ik geleerd heb: of kom met een afgestelde scooter naar een meeting, of kom niet :D

Jeroen

lols, mjah, ik ben dus ook ff geweest, met me frame, ding was opper gaar(carbafstelling), dus heb alleen ff paar rondjes gereden...
verder was het best een grote opkomst, schat een stuk of 80-100 scoots, lekker zonnetje erbij.

er waren er wel meer die afgingen hoor... blauw zip sp met getunede evo70, blauwe aerox, met evo70 etc, six-o uiteraard, met de rs :D en nog enkelen

filmpje(10MB) up ik zometeen ff, foto's komen wat later, van een vriend van me

Back