meet en greet bodegraven 13 april(zondag)

!!!!!!!!Sorry jongens!!!!!!!!!

Wat ik zei over die politie die voor ons kwam, die was dus niet voor ons! Ik sprak gistere vond een politieman (voor de bodegravers wel een bekende) maar die zei dat ze een grote gordel contole gingen houden. Ik vroeg dus ook nog of hij wist of er een rollerbank in bodegraven stond, hij zei dus dat hij niet eens wist waar dat apparaat was.
Veel denken nu waarschijnlijk ja dat zou ik ook zeggen als ik die politie was, maar we hebben echt een goede band met ze hier dus ze vertellen het echt wel.
En dat van die motoren die wegreden er was idd iets gebeurt jah.
greetz

Originally posted by -=MOL=-
Hmmm, ik ben ongeveer 5 minuten in bodegraven geweest. Kwam eraan met Joor in de nieuwe supra. Heb ongeveer 5 minuten naar burnende bandjes gekeken en toen besloten we maar om weer te vertrekken.
Opzich was de opkomst groot, maar het gehalte mensen zonder helm, wheelyen tussen mensen door en dat soort dingen was voor mij net iets te hoog!

Dream om met je supra :rolleyes:

Originally posted by Alexander
Zal jullie meteen maar uit de droom helpen, dit gaat niet werken :)

Hij krijgt nooit ze verhouding goed. Ik zie geen benzinepomp zitten???

Ten 2e heeft ie de "nos" inspuiting vlak voor de gasschuif zitten. Doe je dit dus ff een paar seconden dan vriest je schuif vast in je carbu. :) Nie handig dus

En die 2 solenoids lijken wel op doppler powerboxjes :) Beetje fakie fake dus. Wel leuk geprobeerd iig, helaas door de mand gevallen :p Hij heb iig ze moment van aandacht wel gehad, missie geslaag dus :rolleyes:

Jammer dat ik er niet was, anders ging ik gemene vragen stellen :p :+ 0?

ja he idd. ik zat ook al te zoeken naar de brandstofpomp maar ik dacht zeg verder maar niks meer omdat ik toch allemaal boze reacties kreeg omdat ik er volgens hun niet genoeg verstand van heb.

Wanneer komt er weer een meeting in bodegraven? Ik vond het best leuk om de hele dag weelies te trekken op m'n runner..
met 0.8 kw!!!!!!!!! dus als iemand het beter kan met minder kilowatt!! dan mag die dat dan komen laten zien!!! Hopelijk antwoord er nog iemand.. groetjes iwan.

Originally posted by weeliewannie
Wanneer komt er weer een meeting in bodegraven? Ik vond het best leuk om de hele dag weelies te trekken op m'n runner..
met 0.8 kw!!!!!!!!! dus als iemand het beter kan met minder kilowatt!! dan mag die dat dan komen laten zien!!! Hopelijk antwoord er nog iemand.. groetjes iwan.

met minder dan 0,8kw?
daar hebben we Glenn van Damme voor aka ST.net Stunt Team:D

PS: ik heb maar één iemand vetjes zien wheelien met een runner daar en dat was arnoud

Last edited:
laat ze dan maar komen vrijdag.

Originally posted by Runneraman
Mwah Razma dan moet je ze hier zien op volledig std runners maken ze zo een wheelie mee is geen kunst :P

is goed mogen diegene het ook op de mijne proberen...
Want HELAAS trekt een standaard runner mij er nog uit....:'(
en op een standaard scooter is het juist heel makkelijk. (soort is voor mij niet van belang, tenzij het een standaard dragster of zo is. maar kracht heb ik niet nodig)

Back