Vind dat sommige admins sommige mensen, veelal bekende van hen, bevoordelen. Meestal ook wel de die-hard members, wat ik aan de ene kant wel begrijp dus (omdat ze al een dikke 2 jaar hier zijn), maar aan de andere kant vind ik dat iedereen hetzelfde "behandeld" moet worden. Ook al is het maar een forum Zelf geen last van gehad btw (zit hier ook al 1 jaar en 8 maanden )
Kan geen specifiek voorbeeld geven, maar af en toe valt me dat op.
Al met al: De Admins doen hun werk toch heel goed, iemand moet de orde handhaven :W
...wat ik wel zielig vind is dat veel mensen zich willen bewijzen tegenover Arne.
Favorietjes zijn:
Bart@NRG MC2 om zijn profielen lijsje bij de how to's
Freezer en Karoshi als er ergens onrust komt weten hun het altijd netjes tot een goed eind te brengen met de juiste woorden.
Razma omdat ze echt heel veel voor het forum doet. Kleding stickers etc.... 9||6
ik vind iedereen hier zuige, de mods, de users, ALLES, ik kom hier daarom ook omdat ik zelf het meest zuig van iedereen. Eigenlijk vind ik Arne wel leuk maar daar durf ik niet op te stemmen want dat gaat ie me in elkaar slaan 8P
ik ga voor arne omdat ik het vrij veel met zijn mening eens ben..
overigens zou ik ook voor bart willen voten omdat ik het altijd bijna precies met hem eens ben in het volgende auto topic ;x..
en freezer zou ik ook nog op willen stemmen alleen al vanwege die reactie op henkowz haha
ik ken eigenlijk geen mods vant forum hier egt goed maar als ik zou moeten stemmen stem ik op bart omdat ik barts replies wel relaxt en goed vind ga zo door jongen!
dat d8 ik nou ook vooral uiterlijk vertoon posts van hem zijn vaak richting mijn mening
En arne omdat hij lekker tegendraads kan zijn en schijt heeft als mod als voorbeeldfunctie enzo...
Originally posted by drox dat d8 ik nou ook vooral uiterlijk vertoon posts van hem zijn vaak richting mijn mening
En arne omdat hij lekker tegendraads kan zijn en schijt heeft als mod als voorbeeldfunctie enzo...
Bart is wel de man zeg... Zal wel komen omdat ie geen eens weet hoe je mensen moet bannen etc 8P
Ik vind alle admins/modjes koel... Ze steken vrijwillig tijd in dit forum en das tof Verder ken ik de een wat beter dan de anders, maar om er nou 1 beste uit te kiezen... moeeeeeiilijk