Jeroen Bang Bang 20 October 2003 #21 Ik vind Boeie een "toffe peer" Ik heb eigenlijk met 99% van de mod's geen problemen. Toffe poll btw! Edit: ik moet wel even zeggen dat ik Wout misschien wel de beste mod vind. Gewoon streng en rechtvaardig . Ga zo door Wout! Last edited: 20 October 2003
Ik vind Boeie een "toffe peer" Ik heb eigenlijk met 99% van de mod's geen problemen. Toffe poll btw! Edit: ik moet wel even zeggen dat ik Wout misschien wel de beste mod vind. Gewoon streng en rechtvaardig . Ga zo door Wout!
race_typhoon Well-Known Member 20 October 2003 #22 Ze zuigen allemaal Neej...ik vote op niemand...omdat ik domweg geen keuze maken kan.... Maar als ik toch kiezen moet, word het Bart....die gabbert zo grappig :+
Ze zuigen allemaal Neej...ik vote op niemand...omdat ik domweg geen keuze maken kan.... Maar als ik toch kiezen moet, word het Bart....die gabbert zo grappig :+
Slim Dim Banned 20 October 2003 #23 hele moeilijke keuze ik vin alle mod's relaxed maar ik heb Joor gekozen om dat ik het een aardige gozer vind , en heb veel respect voor hem op scooter gebied. laters
hele moeilijke keuze ik vin alle mod's relaxed maar ik heb Joor gekozen om dat ik het een aardige gozer vind , en heb veel respect voor hem op scooter gebied. laters
Jeroen. Retired Member 20 October 2003 #25 Ik vind zowat elke mod roelen, behalve Joor en Arne omdat ze af en toe aarzig/te streng zijn En Erik vraagt erom
Ik vind zowat elke mod roelen, behalve Joor en Arne omdat ze af en toe aarzig/te streng zijn En Erik vraagt erom
Meneer Eric Banned 20 October 2003 #26 Ik vind Boeie het koelst omdat hij op Lelystad ODM koel vond , Arne is ook koel, net zoals Freezer en b0em (die mocht ik een hand geven \/
Ik vind Boeie het koelst omdat hij op Lelystad ODM koel vond , Arne is ook koel, net zoals Freezer en b0em (die mocht ik een hand geven \/
Patrick Retired die-hard 20 October 2003 #28 Re: Re: Meest Popi Mod/Admin Originally posted by Freezer Ik heb op jouw gestemd Patrick :* Sinds wanneer ben jij eigenlijk mod? Click to expand... niet, maar ik mis gewoon aandacht :*
Re: Re: Meest Popi Mod/Admin Originally posted by Freezer Ik heb op jouw gestemd Patrick :* Sinds wanneer ben jij eigenlijk mod? Click to expand... niet, maar ik mis gewoon aandacht :*
MoveMent King of Rock & Roll 20 October 2003 #29 Ken geen van alle persoonlijk, maar karoshi's humor vint ik altijd wel droog, vandaar...
Menn0 Ouwe plakkert 20 October 2003 #30 Moeilijke keuze, toch maar voor Bart. Die gaf me altijd goede tips over de Piaggio dingen.
Glenn Design 20 October 2003 #31 kheb op Arne gestemt... op negatieve manier... hijs gewoon een bitch vind ik sorry arne
Manta Oldskool membert 20 October 2003 #33 kheb Boeie gestemd, fryslan boppe Ook al woont ie er nu niet meer...
Daniel@NRG Well-Known Member 20 October 2003 #35 Bas is liev :* Verder nooit probz met de modjes, alleen Arne vind mij een aarsch geloof Ik wist niet eens dat patrick mod was lol.
Bas is liev :* Verder nooit probz met de modjes, alleen Arne vind mij een aarsch geloof Ik wist niet eens dat patrick mod was lol.
Bas Administrator Staff member 20 October 2003 #36 Hij is geen mod, hij was vroeger mod op scooter.startpunt.nu
Jeroen Bang Bang 20 October 2003 #39 Originally posted by Mol B0em omdat hij neger is! :* Click to expand... Da's pas argumenteren!
SanderB Well-Known Member 20 October 2003 #40 Ik stem maar voor iedereen, maar stiekem alleen op: Bart Freezer b0em Wout Erik Arne lenno Boyd Joor Karoshi Boeie Razma De rest hoor ik nooit wat van c.q. ken ik niet
Ik stem maar voor iedereen, maar stiekem alleen op: Bart Freezer b0em Wout Erik Arne lenno Boyd Joor Karoshi Boeie Razma De rest hoor ik nooit wat van c.q. ken ik niet