Jaspah Nu ook een GC slet.. 26 March 2004 #21 hmm sjit, heb ik weer... ik stuur ze wel ff naar die sr_robin dude
Jaspah Nu ook een GC slet.. 26 March 2004 #22 hmm k*t... pix zijn net geen mb per stuk. dus versturen via hotmail word lastig. als ze nou morgen weer online zijn he, kan je dan niet gewoon ff pix opslaan en uppen ? zou stuk makkelijker zijn u know
hmm k*t... pix zijn net geen mb per stuk. dus versturen via hotmail word lastig. als ze nou morgen weer online zijn he, kan je dan niet gewoon ff pix opslaan en uppen ? zou stuk makkelijker zijn u know
Denna Soes Bolkont 27 March 2004 #24 ze doen ut idd nu wel.Wat een apparaat.Zou ook weer zoiets voor mij zijn.Lekker beun Ik zelf zou het wel beter fixen .Mooie radiateurophanging ook
ze doen ut idd nu wel.Wat een apparaat.Zou ook weer zoiets voor mij zijn.Lekker beun Ik zelf zou het wel beter fixen .Mooie radiateurophanging ook
S SR_robin_SR ZEIKWIJF 27 March 2004 #25 Ik stuur je wel ff een PM met adressen waar die pics staan..
SliderOne The One And Only... 27 March 2004 #27 gelukkig doen de foto's het op dit tijdstip weer echt lache man dat ding hehe alleen ziet er eerlijk gezegt wel brak uit 8P
gelukkig doen de foto's het op dit tijdstip weer echt lache man dat ding hehe alleen ziet er eerlijk gezegt wel brak uit 8P
TresurP SR Tres 27 March 2004 #28 Zow dat ding is echt ubergaar . Klopt echt niks van qua verhoudingen e.d. En die kerel ist er nog trots op ook
Zow dat ding is echt ubergaar . Klopt echt niks van qua verhoudingen e.d. En die kerel ist er nog trots op ook
Bert Sr. lid 27 March 2004 #30 check hoe de demper is gespoten 8P gewoon over de demper klem heen ofzo hahaha
Vissa PB Guru 27 March 2004 #35 Nja boeiend hele tijd geblaat over die pics:S zet er zelf dan is wat bij
SliderOne The One And Only... 27 March 2004 #37 wat is er raar aan deze scoot? behalve dat ie naked frame racert is? edit: gelukkig weet ik ook zoveel van de uiterlijke kenmerken van de scoot en het blok 8P Last edited: 27 March 2004
wat is er raar aan deze scoot? behalve dat ie naked frame racert is? edit: gelukkig weet ik ook zoveel van de uiterlijke kenmerken van de scoot en het blok 8P
Jaspah Nu ook een GC slet.. 27 March 2004 #39 speedfight ? ding heeft geen monovork... en verder zie ik nix waaraan ik em zou kunnen herkennen als een speedfight. kan je me plz uitleggen hoe jij et wel zag ? Last edited: 27 March 2004
speedfight ? ding heeft geen monovork... en verder zie ik nix waaraan ik em zou kunnen herkennen als een speedfight. kan je me plz uitleggen hoe jij et wel zag ?