meest ergerelijke scootermoment !

poeh met meest ergelijke momenten had ik niet zoiets verwacht pfffffffffffffffffffffffff kolere!! wat is er precies gebeurd man??? nou beterschap!!!!!!!! ( waarneer het ook gebeurd man zijn) jij hebt zeker wel een te erg moment meegemaakt zo te zien!! :S
mzzls

WTF!! Hoe krijg je dat voor elkaar?!? Vast al eens een topic over geweest ofzo maar dat heb ik dan gemist.

Mijn irritantste moment? Ergens in de middle of nowwhere zonder benzine staan of met een geknapte gaskabel.. Dat soort dingen..

waar ik me veel aan erger

is als je eindelijk je scoot voorelkaar hebt en dan een test rondje ga maken en dan vol gas op je bek gaan en als gevolg voor vork krom carter kap doormidden stuur en remhendels kapot zelf een gebroken pols en pink hebben de hele armen los hebben liggen en de rug los hebben liggen en dan vervolgens ook nog van die ouwe zeurders hebben die lopen te mekkeren ze rijen ook veelste hard ze letten nergens op dan krijg je echt het gevoel dat je alles wilt slopen.

Originally posted by Ties
WTF!! Hoe krijg je dat voor elkaar?!? Vast al eens een topic over geweest ofzo maar dat heb ik dan gemist.

Mijn irritantste moment? Ergens in de middle of nowwhere zonder benzine staan of met een geknapte gaskabel.. Dat soort dingen..

Was iemand achterop gereden toen ie weg reed bij het tankstation... Zoiets staat me nog bij :?

Meest ergerlijke:
- krassen
- boutjes die afbreken bij de uitlaatpoort :|
- boetes 8P

heej nog 1 bijna vergeten!! lekker volgas rijden met iemand die je kent in een auto ernaast om te testen hoe hard je gaat en vervolgens een motorvriendje met nog wat kamaraden tegen komen die je ff willen mee nemen voor een testje op hun rollebank.........:( dan baaal je toch zo erggg grrrrrrrr

Mijn eerste scooter was een hyosung rush waarvan de voorkap spontaan er af vliegt, tussen de voorvork komt en dan op je plaat gaat. :(:)

Of dat je denkt dat je cillinder kats vast is genaaid, alles eraf draaien en hee cillinder is nog goed man, carterkap er af en poef je zit onder de v-snaar stukkies

Originally posted by Twan Peters
Leer kicken dan! 3 tot 5x kicken is echt genoeg om hem te starten.

Ach man, loop toch niet stoer te doen. :Z Er is maar 1 manier om hem te kicken en dat is van boven naar beneden, daar is niet veel aan te leren als je het toch al vaker doet. Als ie dan dus niet start kan dat gewoon puur toeval zijn. :rolleyes:

Wat een zielige, kortzichtige, stoer doenende mensjes hier zeg.

Originally posted by Vassago
en als het je hier niet bevalt...vraag ik me af waarom je hier zit...:?

Ik ben hier om mijn tijd te verdrijven en om te leren van mensen die zich wel volwassen gedragen en niet telkens kinderachtige woorden als 'aarz :| ' in hun mond nemen.

ok zo ist wel weer genoeg...

mijn meest ergerlijke scootermoment:
- met mn toendertijd net nieuwe NRG op de weg rijden, 8er een auto, deze wijkt uit naar links om linksaf te slaan, vrij baan, ik ga rechtdoor, auto bedenkt zich, gaat rechtsaf...

daar lig je dan met je 1 maand oude scooter :| en geen verzekering ofzo, want ik kwam van achteren (en achteropkomend verkeer is altijd fout)

Ok, ergelijkste brommer ( :| ) moment:

Hele tijd met een oude afgeragde band rijden die bijna profiel loos is en net wanneer je een nieuwe hebt gekocht en de oude eindelijk hebt vervangen krijg je meteen een scheur in de nieuwe band... (glas, spijkers etc. )

- je scooter doet het weer na 1,5 maand en na 30 sec ligt je vario koelvin in 1000 stukjes:(
- tapeinden die afbreken in het blok:|
- Hebo Racing 2 kopen en er achter komen dat je frame in de weg zit en dat hij dus niet past:| dat je eerst 15 min non stop moet veilen om hem te laten passen

Naar huis rijden uit Ommen, ik woon in Hengelo, en dan onderweg ineens merken dat je scooter steeds meer herrie maakt..
Ik stop, kijk naar mijn uitlaat. Zie ik vervolgens een stuk brandendplastic aan mijn uitlaat hangen :S De katalisator( ofzoiets:p) pffffffff..dikke tering herrie naar huisgereden, 30km ongeveer :D

Originally posted by Karoshi
Je krukasmoer doldraaien en hem er uiteindelijk met een sleutel 13 af krijgen terwijl het normaal een 15 is...
Resultaat 3 uur frustratie...

Een circlippie die recht in je blok schiet waar je vervolgens moet achter pielen met vanalles en nog wat en je carter moet leegzuigen met een rietje... tja en dan benzine in je mond krijgt natuurlijk...

Waar ik me aan erger is een zotte belg die denkt me te helpen om net de verrotte moer die ik van de krukas had gehaald weer terug op de krukas te draaien 8P

Als pizza bezorger werken en 5 km van de pizzaria een pizza moeten bezorgen en op de terug weg ( ongeveer 100 m van het huis waar de pizza moest bezorgd worden) merken dat de brommix op is. en dan lekker een tijd terug naar de pizzaria moeten lopen -_-

of op heenweg naar school dat je scooter uitvalt :) 100 keer kicken en vol verdriet naar huis lopen (1 km ) en dan thuis even onder je scooter kijken en dan zien dat de bougie dop eraf licht :|

gheghe 15 km van me huis vastloper krijgen en dan zus opbellen om me op te halen met aanhangwagen , komt ze van et werk af met een dikke woutenwagen met aanhangwagen derachter , scoot achterin en rijden wel leuk al die kleine knaapjes kijken :D

Back