Er zijn meerdere discussies over geweest, een luchthapper helpt niets tegen het aantal rpm dat je Fan draait (beetje zelfde verhaal als krukas in vriezer)
Verder is het onverstandig om het kapje over je cil te bewerken, met een getunede dr70 @ mina ac vert problemen mee gehad (warmlopers), standaard gewoon zeer goed (hoge stroomsnelheid is veel belangrijker dan grote doorlaat).
maak een gat in je voorkap en een dikke buis naar je koelkapje.
maak het aan elkaar vast en je hebt flinke rijwind koeling |(.
maar of het ook lukt is een ander verhaal
Originally posted by nicks maak een gat in je voorkap en een dikke buis naar je koelkapje.
maak het aan elkaar vast en je hebt flinke rijwind koeling |(.
maar of het ook lukt is een ander verhaal
Mja, dat buis gedoe heb ik ook al eens aan gedacht, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat het weinig tot niets helpt, aangezien het de lucht stroom tussen de koelkappen en de cil alleen maar verstoord, wat mij een nadeel lijkt.
Kijk eens met de search, want hier zijn al veeel topics over geweest .
Koop gewoon een temp. meter en dan kan je zien of je cilinder te heet wordt. Volgens mij koelt het echt wel goed genoeg hoor! iig niet aan je koelkapjes gaan lopen kloten.
Daar staat 't helemaal uitgelegd. Het beste is gewoon nergens aanzitten. Alleen als je koelvin kapot gaat (als je rond de 13.000 toeren draait) dan moet je 'm laten afdraaien of een sterkere kopen...