meer lucht minder benzine?/meer lucht meer benzine?

Status
Not open for further replies.
hoi, heb effe een noob vraag.
ik had laats een discussie met een gozer die gaatjes in zijn luchtfilter aan het boren was 8P .
ik vroeg natuurlijk waarom hij dat deed... zei hij: nu krijgt hij meer lucht dus meer benzine!
Dus ik zeg: nee hoe meer lucht hoe minder benzine.. wat is het nou eigelijk.:p

Maarja ik zeg dus ook tegen hem als je nou een grotere sproeier pakt ben je ook klaar.O-)

greets
 
Advertisement - register to remove this

zn mengsel wordt gewoon armer, minder benzine meer lucht dus.
als ie op deze manier zijn scooter wil afstellen, wat sowieso al een slechte manier is, doet ie het dus ook nog eens verkeerd.
Of probeerd hij op deze manier zn scooter op te voeren?
 
Maarja ik zeg dus ook tegen hem als je nou een grotere sproeier pakt ben je ook klaar.O-)

greets

dan zou hij juist een kleinere sproeier moeten zonder de gaatjes ;)

maar ik denk eerder dat bij de hem deze gedachte erachter zat:

meer lucht + meer benzine = grotere verbranding

iig dat hoop, want als je gaat afstellen door gaten in de filter te boren dan ben je niet echt slim bezig :D
 
dan zou hij juist een kleinere sproeier moeten zonder de gaatjes ;)

maar ik denk eerder dat bij de hem deze gedachte erachter zat:

meer lucht + meer benzine = grotere verbranding

iig dat hoop, want als je gaat afstellen door gaten in de filter te boren dan ben je niet echt slim bezig :D

net wat jij zegt ja ..
het was is een standaart scooter dusja die gozer denkt indd van wat jij hierboven typt..

Het was een persoon die dat had gehoord van iemand die er totaal geen verstand van heeft, en ze wilden niet geloven dat het geen enkel zin heeft en dat het alleen maar slechter is.
Maar hij was op school onder techniek al bezig met gaten boren dusja hij merkt het vanzelf wel als zijn scoot het niet meer doet...8P

net zoals iedereen denkt hoe lichtere rollen hoe harder je trekt8P


gr danny
 
net als al die mensen die denken dat je op een standaard scooter met 't luchtfilter buisje eruit harder gaat dan met 't erin..
ligt puur aan 't afstellen, want verschil zul je echt niet merken als 't goed gebeurt...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top