iets meer lucht..

janwim

spank it?
kheb nu speedake en bij de 30 zakt de toeren iets weg kheb al race vario malossi multivar maandag komt er 2g koppeling in maar ik heb nog wel de lange buis aan de luchtfilter (speedake) kheb wel de prop er voor uit als ik nou de buis er helemaal aftrek en er 2 maten grotere sproeier erin doe zal dan wel de toeren gelijk blijven??
 
Advertisement - register to remove this

Die luchtsleutel hoeft er niet aan te pas te komen als je alleen je vario eraf wil halen.

Ik doe het altijd als volgt:

Ik pak een bout die in carterkap normaal en zet die zutten een bout (ophangingsbout) en de kartels van de vario (jeweetwel)

Dan draaien met een 14 dop en klaar is kees.

Dus geen dealer enz aan te pas.

Als het niet lukt met een bout van de carterkap moet je ff zoeken naar een geschiktere maat.
Zo werkt het bij mij altijd perfect en nog geen probleem mee gehad.

Succes
 
Originally posted by FWesten
Die luchtsleutel hoeft er niet aan te pas te komen als je alleen je vario eraf wil halen.

Ik doe het altijd als volgt:

Ik pak een bout die in carterkap normaal en zet die zutten een bout (ophangingsbout) en de kartels van de vario (jeweetwel)

Dan draaien met een 14 dop en klaar is kees.

Dus geen dealer enz aan te pas.

Als het niet lukt met een bout van de carterkap moet je ff zoeken naar een geschiktere maat.
Zo werkt het bij mij altijd perfect en nog geen probleem mee gehad.

Succes

ik snap er echt geen droeloe van, kan je het wat duidelijker uitleggen?
 
vario eraf

als je met een combinatie tang gewoon de voorste plaatvasthoud kun je em makkelijk los en vast draaien... zitten geen krassen op hoor als je goed knijpt en die koelribjes die daarop zitten buigen ook nie mee.... en de vario liep erbij mij zelfs een keeraf terwijl i met een luchtsleutel was vast gezet :rolleyes: :rolleyes:

greetz arjan [zou iemand eens een foto van zijn of haar v-snaar willen maken want volgens mij is me drukveer naar de kloten wel bij een peugeot speedake offcourse]
 
Re: vario eraf

Originally posted by aralfa

greetz arjan [zou iemand eens een foto van zijn of haar v-snaar willen maken want volgens mij is me drukveer naar de kloten wel bij een peugeot speedake offcourse]

waarom een foto van een drukveer als je snaar naar de klote is ???
 
v-snaar

dan kan ik zien hoe die staat mijne staat voor evenbreed als achter en toen ik laatst een aprilia fixte zat dat heel anderz
gewoon ff voor de zekerheid

greetz arjan

ik denk dan de veer slap is
 
Back
Top