Manston powerd beta..

Status
Not open for further replies.
:P volgende week weer, proberen Ik moet nieuwe vario en koppling hebben want ze slippen allebij behoorlijk... dan zal ik de uitdraai wel op me forum zette:P

Jah Nu ik me Speed en Rhq Krukas binnen hebt:P zal ik alles ff rustig opnieuw alles inelkaar zetten tog winterstop;) na de winter zien we wel weer...

tellan said:
Foto=3MZUONEA

looove! Soo hot man! Keep up the good work!
Man do I agree with you?Hell YEAH! :D

Ik heb net me C21 en ben hem nu al beu Joke..

ik heb Binnenkort! een dpr 05 uitlaat.Van -JS Tuning-
is een verbeterde! versie van de
hebo racing 4 (zéér hoogtoerige uitlaat) 16.500Rmp
Dus ben Tog Verplan om me Hebo manston2 te houden! kijken wat ie doet met die uitlaat want is tenslotte voor op gemaakt Manston2

We zullen zien jonge's we zullen zien na de winter ben ik hopelijk weer klaar en Is nieuwe Monters Onderweg een Malaguty Fhantom Alles Polini...Alles!:P die zul je ok wel binnenkort zien

ik hou het wel bij 13.600 met me evotje :P reggie toeren kosten 9 van de 10 x ook koppel dus meer toeren wil niet zeggen meer power.. Dus...

haha.. MARK!!! bullseye.. als een klap op de vuurpijl.. helemaal gelijk.. haha
grapje toch bennie.. succes met je inbeslaggenomepaardekrachtmonster

ja toeren die je met een hr4 levert is echt niet normaal ik heb een piek op me teller staan van 16,800 en het is een aim mycron 3 dus dat zal wel goed zitten alleen ik reed niet met een manston ik rijd met een mhr cross.

hOOR JE DAT JONGES NEETJUH VERTROUWE:p ja toeren die je met een hr4 levert is echt niet normaal ik heb een piek op me teller staan van 16,800 en het is een aim mycron 3 dus dat zal wel goed zitten alleen ik reed niet met een manston ik rijd met een mhr cross.

Status
Not open for further replies.
Back