Manston powerd beta..

Status
Not open for further replies.
We gaan een Meeting in Kamperland houden. Daar heb je een groot terrein bij de schotsman waar je kunt meeten, en je hebt hele lange wegen daarzo. Daar kan iedereen gaan vlammen..
 
Was meer als grapje bedoeld, maar het zou er goed kunnen. Het zal dan wel illigaal wezen, maar je hebt wel hele lange rechte stukken. En in het naseizoen zijn er bijna geen mensen die er rijden.
 
Ey ik kom alleen als er een legale, meeting is heb geen zin dat politcie komt en me ding in beslag wordt genomen:) het is niet altijdt feest:p:p:p:pmaar zou leuk zijn!
 
Nice een c21 :) post eens wat fototjes. Wil wel ns weten hoe hij onder je beta hangt.
zal nu ook wel lekker gaan met je nieuwe inlaat.
Heb je trouwens al iets gedaan aan je kappen of laat je ze voorlopig zo? (omdat die beschadigd zijn bij je val).

:D heel wat vraagjes maja :p het is tenminste nuttiger dan over die illigale meetings.

Offtopic:
Bas@ritthem misschien moet je eens iets gaan ondernemen want ik zie je zo vaak hopeloos om een meeting in zeeland schreeuwen. Ten eerste als je een meeting organiseert doe dat dan legaal want anders komt er geen drol. En probeer zelf wat actie te ondernemen! stap naar de gemeente toe weet ik veel vraag wat hulp maar dit is nogal nutteloos.
 
Last edited:
Snapjuh, maar ik zal wel wat sturen staat wel wreedt hor onder me beta en trouwens ik heb alle kapen voor beta dus binnekort ales erop zetten en binnekappen weg laten en dan alles late spuiten zal ie wel wreedt staan en kan ik opnieuw vallen e me kappen verneuken:p:p:p
 
wreed ding man vooral die achterkappen vind ik echt masterlijk nou ik zie je vast nog wel een keer man kspreek je laterzzzzzzzzz
 
enneh btw.. ik zou je c21 foto's ff onderaan zetten.. niet ergens in het midden tussen de oude foto's 8P
 
Shittt... mensen zijn al vroeg uit de veren en op t forum..:p haha ik ook hr.. daar nie van..;)regg... check je zo... kan je mn oude kappen ophalen..;)
 
oh :p shit .. ik zou nog wat foto's voor je online zetten. Maar ik zie dat het je zelf al gelukt is :) ziet er goed uit!
en hoe kom jij aan al die uitlaten !?
 
Heb me voorkap al klaar liggen:p en hij wordt helemaal zwart glanzend gespoten...
en ga morguh naar Tino om af te stellen..kijken wat ie met c21 ga prestreren, maar we zien wel..en heb me subframe ok al dus kan er ok op...
 
ben ook benieuwd
ey reggie weet je iemand die orgi dna onderdelen heb
elroy, robert of zou je t ook nie weten? rustug

Enne randy mag k nog is een rondje :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top