Manston powerd beta..

Status
Not open for further replies.
jah kan gebeuren hey Gevaarlijke hobby:p:p maar ff me scooter afstellen binnenkort voor de winter en kan ik na de winter weer tege aan:) met meer vermoge hoop ik!
 
Ik ben bezig om een ( Dpr 2004 model ) Te regelen:p:) dusjah en binnekort alles egt goed goed afstellen heb tog heel de winter de tijdt voor en ff paar uitlaatjes testen Malossi mhr team,Vtm 2:p,Tjt F1,natuurlijk DpR 2004,en c20'tjuh
 
tog een dpr !.. ben benieuwd.
Die moet je wel goed onderhouden he want die gaan echt heeel snel roesten. Maar ze vlammen wel :p Suc6 in de winter :)
 
Reggie :D , in de winterstop gaan we ff tunuh! daarna lekker afstellen en kijken wat je haalt -:- ben benieuwd gast...
 
Netjes jongens (Y) de subframe bakkers :p Bij pia doen we niet aan die shit keep on the good work ;)
Tot de volgende meeting weer ergenst volgendjaar
 
PFFF PIA :p
liever mina ;)
jammer van je achterkap reg.. maja komt wel goed geloof ik ;)
ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren in de winter.. ;)
 
Jah,jah Vandaag me C21 binnen en me subframe Klaar!:) moest ff twijfelen of ik nou yasuni C21 / Dpr 2004 zou wrodren maar is tog yasuni C21 geworden:p
 
RAGGAA... wuhaa haha ik sta gewoon op de foto.... maaruh.. mensen... ff over Bas@ritthem... hij zegt... ff bijtanken bij BP... maaruh.. op zijn kosten..:p haha en dan meeten.. maaruh regg... we gaan nog keertje bappen... dan kom ik samen met een maat van me uit goes.. met een runner met een aantal pk'tjes..:)... enne... kheb wel interesse in 1 van je cilindertjes.. contact me ff aub... o00iiii
 
jaja reggie was wel jammer dat je koppeling ineens wel greep maar ja winterstop is er voor veel mensen maare beter gaan nog keer samen ff wat fixen check je nog
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top