Manston powerd beta..

Status
Not open for further replies.
zow zow... uit vliss middelburg... komen nu wel heel veel "pk-monsters"uit de grond... tering... ik kan er nu al 12 opnoemen..:P haha... en mezelf neit vergeten dan... alhoewel die nu stil licht.. maar regg... we blazen nog wel een keer... o00iii(Y)

en trouwens.. die bas @ ritthem.. is zoontje van Kuzee.. dus hebbe we al een meetingterrein...:P haha kunnen we zelfs blijven staan als de politie komt.. en het is groot zat.. en sluit aan op een super lange b-weg...;) (hint hint) hhaha

Ziet er zeer strak uit! goed werk!
Maar zijn je carters nou untuned? of lees ik ergens overheen? Zoja, worden die nog wel getuned?

succes veder!

wout

Ran-DiZzle said:
en trouwens.. die bas @ ritthem.. is zoontje van Kuzee.. dus hebbe we al een meetingterrein...:P haha kunnen we zelfs blijven staan als de politie komt.. en het is groot zat.. en sluit aan op een super lange b-weg...;) (hint hint) hhaha

Haha randy kvind het goed or, :P :P maar me pa vind het nie zo leuk als er burnouts worden gezet dus er kan worden gemeet alst wel netjes word gehoude ;)

zonder sprintbaan ben ik niet aanwezig hoor ...

maar ff ontopic blijven ok , open er anders maar een in meetings en races ;)

reggie hoe staat het nou voor speelmansplaten ?.... al bijna rijdend...

Last edited:
SMP word weer bruut, er komen er lekker veel uit zeeland weet je

Waar vinden we ergens 250 meter om te sprinten? zeg het maar.
en ook waar het voor meerdere mensen met een scoot niet te ver rijden is?

Nog even offtopic or :P
We kunnen ook verzamelen bij die BP even bijtanken :P en dan naar sloe gaan fzo.

Bij smp.. staat zeeland dan met 1 groep bij elkaar of gwn apart?

Misschien kunnen we iets regelen, moeten we even naar de gemeente stappen, want je kan het bijvoorbeeld op het olau terrein doen. gwn even aanvragen en dan heb je ook geen gezeik van politie:D

Reggie was vanmiddag op zn plaat gegaan. maar twas gelukkig meegevalle :D :D :D Achterkap kapot en een paar krassen aan zn uitlaat maar komt een DPR zei die:P we zullen wel zien.

Uitlaat is echt nog wel goed mee te rijden.. krasjes beetje weg gepoetst, demper terug gedraaid en effe een dop van een ratelsetje tussen de ophanging en het blok getuned omdat de ophanging verbogen was :P daarna heeftie nog flink wat sprints gereden hoor. Geloof er weinig van dat hij een DPR gaat halen.
Als hij die ophanging terug buigd is die c20 weer als nieuw.

Hij zal het zelf wel ff melden :P vond iig dat hij wel lekker vlamde. Zeker voor een scooter die nog maar net in elkaar stond.

hij zei "k WIL een dpr.. niet ik ga een dpr halen :P we zulle wel zien wat ie doet..
zn enkel is ook flink kapot trouwens

Status
Not open for further replies.
Back