malossi mhr rep of polini W-poort

sr-johan

Elite User
m`n malossi is dus vast genaaid op m`n rieju am-6 maar ik kan er weer 1 krijgen met brandplekken op de wand is dit wat of is ie naar de klote kost btw 80 euro zonder zuiger maar kan ook een polini w-poort krijgen voor rond de 80 euro. maar als ik die polini neem scheelt dat weer 60 euro voor de zuiger maar als ik die polini voor iets van 100 euro laat tunen zal die dan de malossi vlammen.

setup

cil: nu nog 50org
carb: 24mm vlak
pijp: mk
onsteking word mis hpi.

kan iemand mij helpen een keus te maken tussen malossi mhr rep untuned of polini tuned
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk niet dat die Malossi nog zeer goed is, ik zou voor de Polini w-poort gaan. Vriend van me heeft em ook en rijdt zeer lekker.
grtz
 
maar de malossi schijnt wel de snelste cil te zijn untuned dan. maar het gaat er mij om of die w-poort veel tunings potentie heeft.
 
Originally posted by sr-johan
maar de malossi schijnt wel de snelste cil te zijn untuned dan. maar het gaat er mij om of die w-poort veel tunings potentie heeft.

mgoed

geblaat

is al anderre topic over...

Daaruit kwam

KRD
mk pro race
Hebo evt ook nog
 
Originally posted by Big B NRG
:?

waar slaat dat dan op?

mgoed, cokerunner hebt wel gelijk.
pro race en hebo zijn zowieso sneller denk ik.
hebo hebt vlinder, mhr-rep =ovaal met boosters.
heb pro race ook, maar vraag niet hoe 8P
 
Zijn vraag is niet welke de beste cilinder is voor am6 blok, maar welke hij best zou kiezen tussen MHR rep en Polini W-poort.
Voor die tunings potentie, pm ivo van IS tuning eens ofzo, want daar weet ik niet zo heel veel over.
 
Originally posted by Big B NRG
Het gaat hier om een am6 blok...daar heb je toch geen pro rae ed voor?

:| dus wel |(

Originally posted by Polini Ntt
Zijn vraag is niet welke de beste cilinder is voor am6 blok, maar welke hij best zou kiezen tussen MHR rep en Polini W-poort.
Voor die tunings potentie, pm ivo van IS tuning eens ofzo, want daar weet ik niet zo heel veel over.

wie heb jij horen zeggen dat het om de beste am6 gaat, kijk het topic ff goed door en je komt erachter dat niemand dat zegt :)

mgoed.
ik zou voor polini gaan, polini staat voor kwaliteit en een W poort heeft minstens net zoveel tuningspotentie als die ovale poort @ mhr-rep.
 
Cokerunner zegt dat, misschien niet met die woorden, maar hij bedoelt het wel, want metrakit pro race en Hebo is wel degelijk het beste wat je kan krijgen voor am6 blok.
grtz
 
ik weet niet of iemand hier naar jubbinga geweest is maar dijkman reed daar met een rx met een malozzi en dat ding vlamde wel en hun pro race furia was niet vooruit te branden.
maar w-poort heeft dus wel veel tuning potentie.
 
Originally posted by -[inferno]-

pro race en hebo zijn zowieso sneller denk ik.
hebo hebt vlinder, mhr-rep =ovaal met boosters.

Hebo sneller dan een mhr rep omdat hij een vlinder heeft en een mhr rep ovaal met fluiters?

Volgens mij snap jij er helemaal niks van. Groot is niet altijd beter.
 
hoor je mij zeggen dat ie beter is dan :|
ik zeg alleen dat ik denk dat ie sneller is, omdat die mhr rep helemaal niet zo snel is als sommige mensen denken.
is een verschil tussen beter en sneller sjaak.

bovendien hebt prorace voor am6 ook boosters, en daar hoor je mij verder ook niet over...
dus reply niet omdat je mij niet mag omdat ik arrogant doe op het derbi forum, hebben die lui aan zichzelf te danken.
als je je er zo aan ergert pm je me maar ofzo.
 
Last edited:
Originally posted by -[inferno]-
hoor je mij zeggen dat ie beter is dan :|
ik zeg alleen dat ik denk dat ie sneller is, omdat die mhr rep helemaal niet zo snel is als sommige mensen denken.
is een verschil tussen beter en sneller sjaak.

bovendien hebt prorace voor am6 ook boosters, en daar hoor je mij verder ook niet over...
dus reply niet omdat je mij niet mag omdat ik arrogant doe op het derbi forum, hebben die lui aan zichzelf te danken.

Ik zal je wel verkeerd begrepen hebben dan. Ik dacht dat je bedoelde dat de PR en de Hebo sneller zijn dan de MHR rep omdat de ene een vlinder heeft een de andere hele grote fluiters.

Verschil tussen beter en sneller snap ik niet als je met tunen bezig bent. Is vrijwel hetzelfde. Als iets sneller is is het IMO ook beter.

Verder heeft PR altijd boosters.

Ik weet niks af van hoe iemand doet op het Derbi forum.

Het maakt mij (en wss ook anderen) niet uit wat jij "denkt" van een cilinder, NG is standaard gewoon een extreem sloom cilindertje (zelf uitdraaien gezien daarvan). Speculatie hebben we niks aan. Dat het na tunen een heel ander verhaal is heb ik het nou even niet over. (daar vroeg de topicstarter ook niet om, zit ver boven de prijzen die hij aangeeft)

Owja, ik heb jouw nog nooit iets zien presteren. Alleen maar een beetje mee horen praten.....
 
hier heb je pm voor, triest figuur :| wat kan het jou schelen wat ik presteer,je weet niks van mij. dus bemoei je lekker met je eigen en val me niet lastig.

en onder beter verstaan de meeste mensen ook slijtage en afwerking.
 
Also also also..


Ik kan 1 ding zeggen uit EIGEN ERVARING! die MHR-R voor een Rs is dus echt std wel een leuk cilindertje. Leuker als de Polini W iig.

Denk persoonlijk dat je met een MHR-r qua tuning ook veel verder kunt gaan als met zo'n uitzettende poort van de Polini W.
 
Originally posted by sr-johan
ik weet niet of iemand hier naar jubbinga geweest is maar dijkman reed daar met een rx met een malozzi en dat ding vlamde wel en hun pro race furia was niet vooruit te branden.
maar w-poort heeft dus wel veel tuning potentie.

Was dat die zilvere met veel stickers erop van Malossi Gilardoni etc??
Deze:

Jubbega005.jpg


Als dat zo is, die reed zeeeeer waarschijnlijk ook op Elf-124 brandstof.....
Dus ja echt eerlijk is het dan niet.....
 
Originally posted by sr-johan
ja die was het. reden die lui met elf-124. want dan zal ik het wel effe aan ze vragen. ik ga vrijdag er weer effe langs.

Vraag maar aan ze en laat het ff weten...

K weet het 99,9% zeker dat ze niet op pompbenzine reden.

K stond er met Rudi en Twins naast en we werden bijna vergast van de Elf geur...
 
Back
Top