Malossi MHR Cross

Status
Not open for further replies.
Ehm ja. Die heb ik wel, pijp kan JIJ wel via mij krijgen. Voordat het hele forum me gaat pm'en :*
 
Jacco .. ik zou nog wat geduld hebben ... IST.. heeft ook een pijpen blazer weet je nog??

;)

komt allemaal goed
 
*offtopicmode*Zeg ik nou opeens gekke dingen?

Altijd ik heh, ik bedoel alleen, dat ik nu erg snel een uitlaat nodig heb, tino is nog bezig met de rest van de mina uitlaten, dus ik kan nog wel ff wachten op de mijne ;)

En ik dacht dat de Ice nog niet zo'n erg hoog vermogen gescoord had :?(of wel tino?)

Maar goed, Tino weet wel dat ik 't niet slecht bedoel naar hem :*
*offtopicmode*


Maar als je het nog eens zou willen proberen Tino, laat het maar ff horen wanneer er een Zip van ist langs kan komen voor een "beurtje" :P
 
K, ontopic dan maar weer?

Weer een vraagje, wordt mijn carterruimte niet te klein als ik mijn blok 5mm laat afdraaien?

Hoe kom ik erachter wat de beste carter inhoud is voor een cross op een zip ac blok?
 
ik zou niet simpel gaan afdraaien om carterdruk etc te verhogen/verlagen...

probeer het eerst eens op de originele manier...pronk scoort ook boven de 20..met alles zo goed als origineel (op carters en cilinder na). als dat niet het gewenste resultaat geeft, kan je altijd nog inkorten....

uitlaat: team 2000 :)
 
Tja, maar ik heb geen zin eerst ff 300 euro's erbij uit te geven voor een andere krukas ;)

Me gaat budgettuning doen...

Daarom was de vraag dus dus ;)


Zou een op mat gemaakte DPR even goed kunnen knallen als een T2000? (T2K)......
 
Dan weet ik over de uitlaten genoeg, nou het afdraaien nog, nogmaals, niet bedoeld (in 1e plaats) om carterruimte te verkleinen, maar geld te besparen op een andere 85mm rukas...

Wat zal het verschil zijn in rijgedrag en prestatie en is het de moeite waard van het vermelden van het aanschaffen van een DPR?

Houd mijn doppler asje dit geweld?
 
sjezus... :| die pijp wordt handgemaakt en is elke keer anders... zou er dus iemand weten beter presteerd of niet dan een team 2000?
 
Ik weet niet waar het bij jullie over gaat, maar bij mij ging het over een op maat gemaakte DPR voor een cross, de vraag was:

Zou een op maat gemaakte DPR voor een cross beter kunnen presteren als een Team 2000 pijp op een cross....

Waarom zou die vraag niet beandwoord kunnen worden door iemand die ervaring heeft met dat soort DPR uitlaten???


(Ik had het dus niet over een al bestaande DPR maar 1 die ik misschien voor de cross cillinder wil laten bouwen ;))

Wat zeg jij ervan Tino als pijpenblazer?

:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top