Afwerking Malossi MHR Team Pia..

Is ook eigenlijk wel logisch dat die cilinders allemaal niet ideaal zijn afgewerkt. Als ze echt pefect zouden moeten zijn fabriek af, dan werd je niet blij meer van de prijzen (voorzover je daar nu wel blij van wordt natuurlijk).

1000 km is veel voor dit type cilinders...

Ligt er natuurlijk ook aan hoe die behandeld is en of ie optimaal benut is (dus max aantal toeren).

sorry mijn fout(die reply was in een ander topic maar ik zal het hier ook vragen: zover ik begrijp is een team geen cilinder om echt super vermogens mee te halen, maar hoe zit het als hij getuned is(ik vraag dit omdat ik me set-up wil aanpassen, met een 2000 uitlaat en 24mm mikuni maar het lijkt me een beetje overbodig ivm mijn cilinder).

nouja Bas haalde 14.63 PK met een lolly moto en 21mm. lijkt me zeer netjes voor een std. team70.

en ja tuned kan het natuurlijk alleen maar beter, vooraal de uitlaatpoort kan nog een heel stuk breeder en hoger (a la speed). en een 24vlak geeft natuurlijk altijd wat gasreactie winst. team2000pijp kan best @ team70. Ik, Robbie en Lieuwe hebben ermee gereden.

14.63 PK vind ik dus echt wel zwaar netjes he met standaard team..

1 jaar geleden was dit nog zwaar bruut hoor.. maar omdat er verschillende extremer zijn geworden met tuning zijn de pktjes omhoog gevlogen :)

Volgens mij is de team echt wel een leuke cil en ik wil er ook een leuke scoren mee neer gaan zetten..

Nog 1 a 2 nachtjes slapen dan krijg ik m binnen :)

Idd, maar, ik zal as vrijdag nieuwe uitdraai maken en meteen GJB scooters eens bezoeken :)

Binnenkort dan weer nieuwe uitdraai, maar dan met team2000 en rechte vertanding erin :)

Back