Malossi MHR Cross

Status
Not open for further replies.
als ie op maat gemaakt is is ie perfect voor je cilinder zou je zeggen, en zou hij dus beter werken dan een team2000...
 
Jacco ... niemand heeft ervaring met deze combinatie dus hoe zouden mensen dit moeten weten ??

En nog iets .. je steld misschien iets te algemene vragen waar dus ook geen duidelijk antwoord op te geven valt.....

Ik zou zeggen ... snap niet dat je ineens hier weer mee bezig gaat terwijl je net je 50 cc mhr getuned hebt .. maar ga het lekker uitproberen wat wel en niet werkt niemand kan het zeggen ook omdat iedereen met verschillende uitlaten hoog vermogen haald en dus ook valt er niet te zeggen welke uitlaat goed is en welke niet...

succes Broeder ;)
 
Tjiezus, gooi deze maar dicht ook....

Tjonge jonge man, lees dan ook ff, met je "te algemene vragen" dit zou een topic moeten worden waar je terecht kan met vragen over een cross cillinder via de zoek functie (zie titel van topic.....) en waar dan de meeste dingen al in staan, daarom de algemene vragen....

Ik heb het er tussendoor net met andere mensen over gehad, en die zeggen dat mijn vraag eigenlijk vrij simpel is ipv: niemand heeft zo'n combinatie dus niemand weet het andwoord op je vraag :?:?

Laat maar weer zitten.....

Thankx voor de WEL normale en ONtopic reply's

Voor mezelf weet ik ff genoeg, jammer dat er weer zo gereageerd wordt op een paar vragen die iets wat afwijken van de doorsnee vragen waar iedereen hier zo'n beetje gek van wordt, zoals: wat is de beste sproeier maat voor een speed cillinder ofzo.....(dat zijn de bullshit vragen jah :()

Mod. slotje please, laat de volgende die een cross koopt maar weer zo'n topic openen........


....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top