ruud. said:
waarom rij je dan met een malossi rotor en niet met een italkit? Als curves toch zinloos zijn...
simpel. Ik koop m voor 220 en als ik m kwijt wil kan ik m gelijk kwijt voor vrijwel het zelfde bedrag omdat aanzienlijk meer mensen een malossi willen inplaats van een italkit.
Ik reed eerst met italkit en wilde later een malossi proberen. Ik raakte de italkit met moeite kwijt.
Toen ik later de malossi rotor verkocht... was ie binnen 1 dag weg.
Selettra is plug and play dus vandaar dat ik alleen maar selettra koop.
En tevens vind ik de gas reactie gewoon veel relaxter. Maar als je echt een ding hebt om alleen maar te sprinten en niet om ook nog leuk mee rond te gassen voor het plezier... dan sta je @ start toch al met +/- 8000 toeren tegen je koppeling aan te hikken.
Doe je dat niet en laat je m stationair lopen tot het licht op groen springt ( of gok je erop bij oranje gas te geven )... ben je gewoon 9 van de 10x langzamer weg.
en curve op een straat scooter is zinloos aangezien je dan verder met een milde setup rijd.
een 21+ pk speed of evo blok is geen straat scooter
Om uit te leggen wat ik bedoel :
14.000 toeren is 14.000 toeren. Dan veranderd echt het ontstekings tijdstip niet meer.
Dus als ik binnen no time op 14k zit en hij blijft daar 150 meter op... dan vind ik een curve zinloos