This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Maandag 21 april SOBW race in Brakel

Originally posted by JohanV
als het goed is ben ik er wel in brakkel. ik hoop dat m'n bus het haalt

heeft er nog iemand silkolene stickers over of kan je die daar krijgen?

Die krijg je daar als je je inschrijft....ik zou er wel naar vragen anders vergeten ze het toch Maar ik ben benieuwd of je nu wel komt

ja de echte sobw die-hards gaan er gewoon voor he
voor emmen heb ik ook in twee daagjes 1100 km moeten tuffen
(maar ondanks dat die-hard gebeuren is dat echt te veel!!)

Originally posted by melf #50
Ik kon niet , is mij te ver weg en kan er niet overnachten!
nieuw weerdinge maar weer! zondag nog mensen trainen daar?

iig trainen in arkel komende woensdag

andatura en ik komen misschien ff langs als het mooi weer is. kunnen we alvast een beetje oefenen voor lelystad. brakel is zo`n 130km van ons vandaan.

het is ook eigenlijk niet dat ik niet wil maar ik heb een beetje problemen met het vervoer op dit moment. en financieel gaat het behoorlijk slecht, ik wil eerst de scooter goed hebben voordat ie weer zoals in nw weerdinge rijdt! oftewel KUT! ik ben afgelopen donderdag aan het trainen geweest, ik moet eerst een andere cilinder klaarmaken voordat ik weer kan.

Originally posted by DvD
als je vroeg ben wel, en ander kost het 2 euro ofzo.

Dat wordt een probleem!! Als jullie met 6 tenten er willen staan.
Want het rennerskwartier is zo kleindaar|(

Wij hadden vorig jaar ook zowat geen plek, en als je op het tweede stuk van het rennerskwartier staat moet je een opkeneind lopen om op de baan te komen:|

en over de koeienstront heen springen8P

ik ben er ook maandag. hopen dat ik er eindelijk eens iets van bak8)

magk mee?

Originally posted by melf #50
Ik kon niet , is mij te ver weg en kan er niet overnachten!
nieuw weerdinge maar weer! zondag nog mensen trainen daar?
Hmmm, wij rijden vanaf Waddinxveen zelfs heen en weer naar Emmen voor een dagje trainen 8P
Maargoed, de een is de ander niet natuurlijk, als ik jou was zou ik toch maar gaan. Elke stukje rijervaring is meegenomen en kennis van de baan ook.
Ik weet niet wie je bent verder, maar elke meter die je maakt helpt je ook de volgende seizoenen weer hoger te eindigen.
Suc6

En zo is het