melf #50 said:ik vond het vorig jaar al veel te nat in stapworst , beter dit jaar zon !
melf #50 said:zou wel willen maar ik weet niet waar
Pronk said:Ik heb ook zin in staphorst, het in de regen rijden vond ik nieteens zo erg nadat ik in de wedstrijd eindelijk met ml50 reedt. De kwali en de training was gewoon een foute bandenkeuze, omdat het weer een beetje twijfelachtig was. Een ding weet ik wel...voor staphorst zitten er bij mij valblokjes op me kappen
haman said:ik denk dat et wel spannend gaat worden in staphorst ... scotty gaat rijden in de top, misschien kan hij voor verrassingen zorgen t.o.v rik van rijssen ... verder vind ik jim doorewaard ook heel hard rijde de laatste tijd.
kga denk ik maar is de video camera van mn ma lenen die dag ... konden nog wel is mooie beelden worden-:-
Valentino... said:Beetje nuchter blijven jongens......
Om achter Rik aan te gaan moet je eerst kervin,ge,dani,kees,caine,jim,wilco,edwin,rik v O en niels voorbij.....
-:-
Valentino... said:Beetje nuchter blijven jongens......
Om achter Rik aan te gaan moet je eerst kervin,ge,dani,kees,caine,jim,wilco,edwin,rik v O en niels voorbij.....
-:-
candyman1977 said:en anders wordt het tijd voor zijwieltjes pronkie
Pronk said:Als jij ervoor zorgt dat ik dan door de keuring heen kom hebben we een deal :*