This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Maandag 16 Mei Staphorst

melf #50 said:
ik vond het vorig jaar al veel te nat in stapworst , beter dit jaar zon !

bestel ff wat mooi weer dan jij zit er dichter bij dan de meeste

Ik heb ook zin in staphorst, het in de regen rijden vond ik nieteens zo erg nadat ik in de wedstrijd eindelijk met ml50 reedt. De kwali en de training was gewoon een foute bandenkeuze, omdat het weer een beetje twijfelachtig was. Een ding weet ik wel...voor staphorst zitten er bij mij valblokjes op me kappen

en anders wordt het tijd voor zijwieltjes pronkie

tja

of je doet net als pieter poppe,je zet je scoot in de achteruit hahaha de raarste dingen met de race,heb ik met hem meegemaakt.
jammer dat die gast niet meer meerijd.
die belandde met zijn scoot op staphorst,in die bocht bij die
spoorwegovergang aan de binnenbocht in de sloot. pakt zijn scoot uit de sloot,en probeert hem te startten .
n dikke straal smurrie uit die pijp hhahahaha wat een clown was dat.

Zal een keer tijd worden...

Dit jaar hoop ik op beter weer in staphorst, regen of niet boeit niet echt, als ik maar win!!!

ik denk dat et wel spannend gaat worden in staphorst ... scotty gaat rijden in de top, misschien kan hij voor verrassingen zorgen t.o.v rik van rijssen ... verder vind ik jim doorewaard ook heel hard rijde de laatste tijd.

kga denk ik maar is de video camera van mn ma lenen die dag ... konden nog wel is mooie beelden worden -:-

ben ook zeer benieuwd wat Scotty ervan gaat bakken maar of hij met Rik van Rijssen jan battlen vraag ik me af!hoop dat ik er ook bij ben ben zeer benieuwd

Beetje nuchter blijven jongens......
Om achter Rik aan te gaan moet je eerst kervin,ge,dani,kees,caine,jim,wilco,edwin,rik v O en niels voorbij.....

-:-

merci voor 't vertrouwen, maar 't zal niet zo 'n vaart lopen dat ik onmiddelijk voor een podium zal strijden

we zullen zien

Valentino... said:
Om achter Rik aan te gaan moet je eerst kervin,ge,dani,kees,caine,jim,wilco,edwin,rik v O en niels voorbij.....

ik verwacht niet dat er gelijk grootte veranderingen zullen plaatsvinden in het klassement ... ik verwacht alleen een spannende race

Valentino... said:

ahah, zo is dat Tino

Ja jongens, ik heb er echt ontzettend veel zin in.. De scooter staat er helemaal klaar voor en loopt iig goed! Hoop dat ik een beetje kan meekomen met de rest en eindelijk weer een de battle aan te gaan met onzer EW Nu nog hopen dat het weer een beetje meezit...

Pronk said:
Als jij ervoor zorgt dat ik dan door de keuring heen kom hebben we een deal :*

je moet gewoon blijven rijden..anders kun je nog geen debuut in een filmpie maken!!
Want de sowb zal geen promo maken van glijdende scooters en dat zou toch zonde zijn!

als!!!!!

als het allemaal een beetje meezit kan ik ook een keer op me eigen nivo eindigen.
De scoot is er klaar voor en ik ook,maarja nu moet ik ook nog beetje geluk hebben dat alles goed vast,zit zoals uitlaat,vario dan gaat het misschien wel lukken.
maar de jongens van koopmans hebben goed hun best gedaan op me scoot, hij loopt hard in ieder geval ..