This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

M-TOWN Aerox -- OPTIC TUNING!!

Ik vind die voorkap erg geslaagd. Is weer is wat anders als dat P&P gebeuren. Nu nog mooi kleurtje, en polijst je demper nou is goed(dubbelepuntpee) (geintjuh hoor)

ja die andere pics doen het niet maar dit zijn de belangrijkste momenteel, het is een tnt koplamp die erin is gepoliesteerd dus de halogeenspotjes zaten erin en kunnen eigenlijk dus niet scheef zitten en als je had kunnen zien is hij nog niet helemaal afgewerkt

het blok zal ik ook vrijdag of zaterdag binnen krijgen

en wat polijsten betreft van de demper, dit laat ik zo en ik duuw mijn krachten en tijd in iets anders maar ik ga naderhand een mooi uitlaatje kopen, ik denk aan een yasuni r of dergelijke

13 mei --UPDATE--

wordt er gek van, weer de plaatjes down

krukas en cilinder binnen en ook weer weg :

doppler pen 10 krukasje

DR 50 cc giet cilindertje

hebo delta clutsj

dit is niet egt mega maja ik hoef niet egt een racemonster, hij is meer voor uiterlijk

tnt in voorkap gepoliesteerd, bijna klaar

hoe de achterkap erbij staat, ook ver klaar

van bovenaf, lekker glad he (A)

koplamp van de voorkant, erg mooi vind ik zelf

dit was het voorlopig, zodra ik nieuwe webspace heb gaan alle plaatjes weer de lucht in.

thx voor de reacties en ja er heeft wel wat tijd in gezeten ja

de kap is wel wat zwaarder maja da maakt me niks uit omdat et toch een straatscoot blijft maar et is niet overdreven zwaar maar geen weegschaal tot beschikking, denk vandaag nog een beetje afwerken en dan klaar

oei jaloezie

njah nelli word zekers mooier met stylo R43 dashbord:*

maar dat merkt men wel izi kom je zondag ook?

-Tom

haha ja danny..kzal je verassen, maja lyco..schiet tnog een beetje op met je fotosoepshizzle waha..ja ik kom zondag