80 op de teller is best hard voor een standaard setup luchtgekoeld.Oke dus het heeft er eigenlijk gewoon mee te maken dat Peugeot AC gewoon 80 als grens heeft en Peugeot LC harder kan?
De vertanding aanpassen heeft met de setup in mijn beginpost dan geen zin?
Ik ging door een naraku vario wel iets harder, trok daarmee ook zeker sneller op. Alleen op 70cc overigensBedankt @eurokit !
Nu kwam ik onderstaande setup tegen op Youtube:
- 70cc Top Performance cilinder-kit
- Doppler Endurance krukas
- 19mm Polini CP carburateur
- Polini Team 3 terugloop-uitlaat
- Artek K1 membraan
Kijken vanaf 3:25:
Toch zie ik met het beperkte Frans wat ik kan in de reacties van mensen met dezelfde setup die dus wederom niet boven de 80 uitkomen. Waar heeft dit toch mee te maken? Als het niet de vertanding is blijven er nog maar een paar dingen over:
1. Vario/Koppeling/V-snaar?
2. Andere CDI?
3. Racevonkjes?
Maar alle drie zijn volgens mij niet de oorzaak. 1 is vooral voor de optrek voor zover ik weet? De uploader geeft ook aan dat hij bijna alles standaard heeft in zijn carter. Verder heb ik gehoord dat een Ludix niet is begrensd op de CDI? Al kan je wel Stage 6 CDI's etc aanschaffen.
Ja snap ik, alleen ik bedoel dat de vario+koppeling+v-snaar niet voor 30km/u winst kunnen zorgen.Ik ging door een naraku vario wel iets harder, trok daarmee ook zeker sneller op. Alleen op 70cc overigens
Aan de andere kant, hij heeft geen LC Ludix, de Ludix Blaster is de enige die LC is, die hebben ook een koelvloeistof-meter op de teller. Deze persoon heeft dat niet, tenzij hij er zelf een LC blokje onder heeft zitten maar dat lijkt me sterk.Ja een AC heeft bijna altijd een kortere vertanding dan een LC. Dus hij heeft bijna zeker een langere vertanding.
En ja het is een aanzienlijk verschil.
Ik weet niet welke video je bedoelt, maar bij de eerste video die ik tegenkom staat in de beschrijving dat hij we een lc heeft.Aan de andere kant, hij heeft geen LC Ludix, de Ludix Blaster is de enige die LC is, die hebben ook een koelvloeistof-meter op de teller. Deze persoon heeft dat niet, tenzij hij er zelf een LC blokje onder heeft zitten maar dat lijkt me sterk.
Ik heb de video verder boven in de topic staan.Ik weet niet welke video je bedoelt, maar bij de eerste video die ik tegenkom staat in de beschrijving dat hij we een lc heeft.
Of complete vertanding gewisseld van een LC blok.Aan de andere kant, hij heeft geen LC Ludix, de Ludix Blaster is de enige die LC is, die hebben ook een koelvloeistof-meter op de teller. Deze persoon heeft dat niet, tenzij hij er zelf een LC blokje onder heeft zitten maar dat lijkt me sterk.
Nu kwam ik deze ook tegen,
Op het einde staat zijn setup en volgens mij staat er bij dat hij achter een 12 inch band heeft, maar voor nog steeds 10 inch, Misschien dat je hierdoor ook een stukje harder gaat?
Het gaat om deze video met setup @Choempie @DaytonB.Bedankt @eurokit !
Nu kwam ik onderstaande setup tegen op Youtube:
- 70cc Top Performance cilinder-kit
- Doppler Endurance krukas
- 19mm Polini CP carburateur
- Polini Team 3 terugloop-uitlaat
- Artek K1 membraan
Kijken vanaf 3:25:
Toch zie ik met het beperkte Frans wat ik kan in de reacties van mensen met dezelfde setup die dus wederom niet boven de 80 uitkomen. Waar heeft dit toch mee te maken? Als het niet de vertanding is blijven er nog maar een paar dingen over:
1. Vario/Koppeling/V-snaar?
2. Andere CDI?
3. Racevonkjes?
Maar alle drie zijn volgens mij niet de oorzaak. 1 is vooral voor de optrek voor zover ik weet? De uploader geeft ook aan dat hij bijna alles standaard heeft in zijn carter. Verder heb ik gehoord dat een Ludix niet is begrensd op de CDI? Al kan je wel Stage 6 CDI's etc aanschaffen.