Ludix 2007 50cc

Hoi ik heb en Peugeot ludix 50cc 2007 met 3000km op de teller compleet standaard alleen vario plaat dr uit en sproeier 52 hij loopt nu rond de 50 maar zou hem graag wat sneller willen laten optrekken ik sleutel nog niet zo lang dus kan iemand mij verder helpen
 
Advertisement - register to remove this

kijk eens wat voor kleur je bougie heeft, goed startpunt om te zien of er winst valt te behalen met mogelijke andere sproeier maten.
 
Hoi ik heb en Peugeot ludix 50cc 2007 met 3000km op de teller compleet standaard alleen vario plaat dr uit en sproeier 52 hij loopt nu rond de 50 maar zou hem graag wat sneller willen laten optrekken ik sleutel nog niet zo lang dus kan iemand mij verder helpen
uitlaat ontgrenzen of een leuke straat/sport uitlaat vinden.

geweldig dat je net begint met sleutelen, zorg er gwn voor dat je het simpel houdt. geen dure onderdelen kopen enzo, eerste de basis van je machine leren en leren afstellen.

en gwn beetje onderhoud doen, nieuwe achterrem
remkabel bijvoorbeeld
 
malossi witte drukveer erin zetten helpt ook al wat. Alleen aan je standaard uitlaat zit je ook aan limieten.
Als je bijvoorbeeld een sito plus eronder zet, loopt het ook al wat beter als je daar ook de rolletjes goed op afsteld.
 
Back
Top