luchtfilter

aerox_girl

Well-Known Member
ik heb nu een andere carb. op mijn aerox (19 mm DO) maar moet ik dan ook wat veranderen aan mijn luchtfilter of moet ik een andere nemen ? ik heb het buisje er al uit gehaald.
 
Advertisement - register to remove this

setup is een 19 mm DO een leo touring (word binnen kort vervangen door een metal, ik wil hard optrekken, niet superhard rijden) en nog steeds een standaard cilinder (moet ook vervangen worden maar weet nog niet door welke, geen 70 iig) malossi vario + snaar, tp koppeling
 
Ehmz...vriendin van panda...je krijgt binnenkort een metal? Toevallig had panda die laatst 1 voor ZIJN aerox gekocht. Wat het moest er een beetje origineel uitzien
wink.gif
Weet je zeker dat jij de vriendin van panda bent en niet toevallig panda zelf
smile.gif


[This message has been edited by Hugo (edited 04 July 2001).]
 
IP check gedaan, en hij was panda, probleem is deels opgelost. Hij kan iig niet meer van huis klooien
smile.gif
 
pfff....wat een vreselijk triest figuur zeg niet normaal meer......volgens mij heb dit ventje echt geen vrienden enzo en is ie op de kleuterschool behoorlijk veel geklierd
 
Originally posted by Freezerator:
IP check gedaan, en hij was panda, probleem is deels opgelost. Hij kan iig niet meer van huis klooien
smile.gif

Deze man heeft echt last van schizofrenie!
Zijn eerste persoonlijkheid is een vreselijk irri dewd die er maar op los lult en in zijn 2e persoonlijkheid is ie een chick die de vriendin is van de eerste persoonlijkheid. Die chick is tenminste rustiger als dat hij is en is ook wat serieuzer...
Vaag mannetje/vrouwtje...

Greetz
 
en in een andere topic duidelijk beweren dat hij panda niet was, dat op zich vond ik zal zo verdacht

maarja, je bent zielig of je bent het niet
smile.gif
 
Originally posted by Freezerator:
IP check gedaan, en hij was panda, probleem is deels opgelost. Hij kan iig niet meer van huis klooien
smile.gif

IP sjekke roeleert grote tijd. Op het forum waar ik modje ben doen we dat ook met regelmaat altijd handig.... Maar ik ga niet weer vertellen hoe verschrikkelijk irri ik panda en crossmembers vind....

PS Kijk had hij het bij 1 personage gehouden vond ik het niet errug maar hij moet niet denken dat hij met een andere naam, met een schone lei kan beginnen....

Sjek scoot foto's van Rogue666 ik heb er wat zinnigs op gezet

Greetz..
 
Originally posted by Daanje_70MHR:
Deze man heeft echt last van schizofrenie!
Zijn eerste persoonlijkheid is een vreselijk irri dewd die er maar op los lult en in zijn 2e persoonlijkheid is ie een chick die de vriendin is van de eerste persoonlijkheid. Die chick is tenminste rustiger als dat hij is en is ook wat serieuzer...

volgensmij is panda gewoon travestiet :p
 
Gijs, afentoe vraag ik me echt af hoe je toch elke keer opnieuw weer aan zulke antwoorden komt
biggrin.gif
 
nee volgens mij is dat zo'n dikke homofiele vent dit met een pilsje op z'n bierpens zit te internetten in z'n gare 3 jaar geleden voor het laatst schoongemaakt huur huisje, waar ie helemaal in z'n eentje weg zit te rotten en iedere dag komt standaard de mcdonald bezorg service die speciaal voor hem in gemaakt langs met 15 big macs, 10 cheesburgers, 5 liter vanille milkshake, 2 kilo franse frietjes, halve liter frietsaus, 15 donuts voor na het eten, 5 liter cola voor later op de avond & en een fris slaatje want hij doet aan de lijn.....

ik vraag me nu echt sterk af waarom ik deze onzin zit uit te kramen......volgens mij spoor ik eigenlijk helemaal niet.....
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


flauwe humor is vet
biggrin.gif
 
Back
Top