Luchtfilter, wat zal het worden?

Originally posted by Boeie
malossi is makkelijker te bestellen dus denk dat dat em word.... of kan ik zo'n K&N filter gewoon hier ergens bij een autosjop halen? (das nog makkelijker....)

het maakt opzich niet zoveel uit wat voor filter je neemt?
bijv. zoeen:
(malossi op Scootparts.nl)
Inlaat diameter: 38mm
Totale lengte: 115mm.
Hoek: 30 graden.
Bevestiging: klem.

NEem de grootste

Originally posted by Prozhen
Powerfilter in helmbak sux... (krijgt ie teweinig lucht)
Zet gewoon een kartfilter, of helemaal geen filter (buis naar/in helmbak).

niet.... gewoon lomp groot gat maken :)

Als je een "open" helmbak filter maakt kun je ook af zonder filter op de pijp. Als je er maar voor zorgt dat de bak zo volledig mogelijk bekleed is met schuim.

Ook zal het niet meevallen een scooter powerfiltertje op die buis te vrotten. Of je moet een extreem zielig buisje hebben, maar dan krijgt ie weer te weinig lucht. Als je er perse een filter op wilt moet je dus een autofilter halen, K&N, Green Air of Apex bijvoorbeeld. Maar daar betaal je wel $$$ voor.

ik heb in de scootin' (ja blame on me, maar ik moet toch wat plaatjes te kijken hebben he...) naar mijn idee wel goeie Doppler Filters gezien, ze lijken me vrij groot en goed verstelbaar.....

Doppler, heeft die ook een site?
www.doppler.com
www.doppler.it
www.doppler.nl
werken niet.....

Tja een kartfilter, ik weet nogsteeds niet waar ik die nou zo snel ff kan aanschaffen, misschien kan ik het K&N Filter van een maat van me zn broer wel krijgen, die voldeed voor zijn oto (jaja, een echte Sjonnie golf ;)) niet goed meer ofzow....

snel? Heb je zoveel haast dan? Zit je wpoort er al onder ofzo?

Pin had een mooie site met die dingen. Hun stuurde ze ook op geloof ik, en niet eens duur.

Waar is Pin? Vakantie/

nee nog lang niet hoor, hij moet zellufs nog naar ivo gestuurd worden (maar die reageert niet op me mails! :( volgens mij deugt mijn e-mail niet)

maar dat was meer een uitdrukking, "waar vind je zo snel ff wat..." snappie....

Pin?? kartleverancier?? www.pin.nl? zal weleens ff searchen

Originally posted by Boeie
nee nog lang niet hoor, hij moet zellufs nog naar ivo gestuurd worden (maar die reageert niet op me mails! :( volgens mij deugt mijn e-mail niet)

maar dat was meer een uitdrukking, "waar vind je zo snel ff wat..." snappie....

Pin?? kartleverancier?? www.pin.nl? zal weleens ff searchen

Wat moet je dan weten?????
En normaal gesproken reageert ie echt wel op mail!!!
Anders bel je hem toch even dat gaat veel sneller!!!!!!
En opsturen had je ook al alvast kunnen doen!!!!
8)

Originally posted by Hebo-47.6mm

8)

Kwou gewoon eerst ff antwoord op die mail hebben, omdat ik gewoon ff een paar dingetjes wou weten. ook omdat ik niet alleen me eige cilinder dan opstuur maar ook een cilinder (van een zundapp) van een vriend van me..... en die cilinder heb iknog niet...

Originally posted by Hebo-47.6mm

8)

Heej ff chillen met je leestekens he ;)

IDD doppler filter hebben een venturi buis waardoor je de lucht veel harder je carbu inragt :) is volgens mij een ernstig gave uitvinding..

Back