Lopend langs rollerbank

Status
Not open for further replies.

Joostspeedfight

Well-Known Member
Heej

Stel je trekt je bougiekabel eruit omdat je scooter ziekelijk hard gaat en inbeslagname tot 1 van de waarschijnlijkheden hoort, zou je dan niet gewoon langs de rollerbank kunnen lopen en zeggen dat ie het niet doet? Ze mogen jou toch niet zomaar op de rollerbank zetten als je er gewoon langsloopt ofzo?
En stel je hebt net nieuwe onderdelen die er 20 minuten opzitten (nieuwe cil en uitlaat ofzo) en je word aangehouden terwijl je aan het inrijden bent. Dan draait je cilinder toch gewoon de soep in als ze volgas geven? ZHebben ze daarn iet een aparte regeling voor ofzo? :S

later
 
Advertisement - register to remove this

Je hoord elke keer weer wat anders.

De politieagent zelf zei: Lopend neem je alsnog deel aan het verkeer en mag je gewoon op de rollerbank gezet worden.

Mijn theorie boek zegt heel wat anders: Lopend met je scooter ben je een voetganger, dat betekend dat ze je niet zouden mogen aanhouden.

Wat het nou precies is weet ik nogsteeds niet , maar ga er maar van uit dat ze je alsnog pakken ookal loop je!
 
Zoek eens in de search is echt al 300x besproken...


En een standaard cilinder loopt niet in de soep, een snellere mag niet dus dan is het je eigen fout...
 
Joostspeedfight said:
Stel je trekt je bougiekabel eruit omdat je scooter ziekelijk hard gaat en inbeslagname tot 1 van de waarschijnlijkheden hoort, zou je dan niet gewoon langs de rollerbank kunnen lopen en zeggen dat ie het niet doet? Ze mogen jou toch niet zomaar op de rollerbank zetten als je er gewoon langsloopt ofzo?

ik denk dat als je je bougie kabel los trekt je scooter niet echt hard zal gaan op de rollerbank:P
 
Ja, als je scooter het niet doet en je loopt langs de rollerbank dan kunnen ze gewoon je scooter op de rollerbank zetten dat maakt dan niks meer uit want hij rijd toch nie.
 
als ze je willen naaien doen ze het toch wel maakt niet uit wat je probeert als ie niet te hard gaat pakken ze je wel op iets anders dus ik geef je ook weinig kans om langs de rollerbank te gaan lopen :W
 
Hier voelen ze dan gewoon of je motor warm staat, als ze dan voelen en ze voelen dat hij koud staat mag je gewoon doorlopen (heb ik al meegemaakt)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top