Lopend aangehouden voor roller met sprintscooter

Hardstyled

steets siks weesing
Halloo

Vandaag / nu onderhand gisteren ben ik aangehouden met mn sprint aerox :(

Het probleem hiervan is dat ik niet reed maar liep en ook niet van plan was om te rijden. :|
Ik liep er alleen mee naar de buurvrouw (2 straten verder) om hem te laten zien (die volgt namelijk mn project een beetje die vind het helemaal geweldigO-)).

Maargoed, motoragent rijdt langs en houdt me halverwege aan :?
Agent: Ja je mag hem even starten, we houden een snelheidscontrole blabla en je mag meerijden.

Ik: Ik rij toch niet ik loop ermee en het is een sprintscooter beter gezegd motor het is 70cc.

Agent: Ja mag ik de papieren ff zien |(

Ik: welke papieren:? het is een sprintscooter ik rijd er ook niet mee op de openbare weg

Agent: Ja je mag zowiso niet met een onverzekerde scooter of motor over straat lopen dat zijn de regels:Z

Ik: Hoe moet ik als er een legale sprint of race is hem daarheen brengen dan :?

Na veel geouwehoer heeftie me dus toch met rust gelaten en is verder gegaan en ik kreeg een waarschuwing :|

Nu mijn vraag:

Mogen ze mij nu sirieus bekeuren of meenemen terwijl ik het bovenstaande verklaar? of iig als ik de motor uit heb, sprintscooter ofniet, mogen ze mij dan dwingen tot een rollerbank controle ?

Groeten :)
 
Advertisement - register to remove this

yep, een motorvoertuig die niet verzekerd/roadlegal is mag dan ook niet op de openbaar terein.. vervoer je hem ergens in een aanhanger is het geen probleem,loop je der mee over straat kunnen ze gaan zeiken, omdat hij dan ook verzekerd moet zijn.
echter zullen veel je met rust laten, helemaal als ze je niet zien rijden, en 't blok nog koud is.
 
als je overstraat gaat met een onverzekerde scooter kunnen ze je daar voor aanhouden maar als jij stapwaards gaat met de scooter in de hand mogen ze jou ook tegenhouden en voele aan de scooter dat die koud of warm staat

als die nog maar een graad warm sta mogen ze jou op de rollen zetten
 
Back
Top