This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Lelystad 22 Juli 2006

niels ging eraf eind rechte stuk voor de lange bocht, denk omdat zijn remblok is losgelaten, correct me i'm wrong iemand ik heb het niet gezien maar gehoord van de mensen waar hij in de tent stond

Niels , Beterschap jonge!

jammer dat onze tent ook nog net wel even kapot waaide :|

maar onverwacht toch nog een beker

op naar VW , kijken of ik daar nog zaken kan doen

menace2society said:
niels ging eraf eind rechte stuk voor de lange bocht, denk omdat zijn remblok is losgelaten, correct me i'm wrong iemand ik heb het niet gezien maar gehoord van de mensen waar hij in de tent stond
ik heb het gezien hij draaie het gas open na de bocht voor het rechte stuk toen brak zijn achterwiel een dikke halve meter uit het zag er eerst naar uit dat ie hem zou hhouden maar hij ging er enorm hard af met een high sider....
niels sterkte jongen zag er niet best uit...hoop dat je spoedig weer herstelt!!

Lelystad?
Het is dat ik er aan herinnerd wordt zodra ik probeer op te staan en mijn been niet mee wil doen maar anders was ik het nu al vergeten...

Na mijn val in de tijdtraining zowel scooter als ikzelf redelijk wat schade maar na 1,5 l ijs en met een halve stuuruitslag aan een kant :X ging het bij de race wel weer.

Dan komt het ergste van alles, de race was echt geen f*ck aan. Door de gladdigheid in de regen rondgereden op een tempo waar zelfs mijn oma zich voor zou schamen... Snel vergeten dus.

Enig lichtpuntje: Mijn enige echte "Steven Fokkens Uitlaatbeugel" was dusdanig vervormd dat ik aan mag nemen dat mijn uitlaat echt héél erg plat was geweest als-ie er niet had gezeten. Nu had hij geen schrammetje

Niels, heel veel sterkte met je elleboog!

zo dan, eindelijk thuis.. wat een pech weekend zeg,

vrije training, scooter starte netjes en liep goed. Sta ik in parc fermé slaat ding ineens af, oorzaak bobine kapot... snel van de Lijster een andere erop en hij deed het weer.

toen kwali, omdat ik nog niet gereden had had ik geen flauw idee hoe de scooter zou lopen.. het was erop of eronder. Dat heb ik geweten. De eerste 5 ronden gingen subliem, scooter liep goed en begon flink ritme te krijgen. Totdat ik het rechte stuk op reed, achterband gleed flink weg en ik maakte een flinke high-sider. Hierna kwam ik hard ten val op ht asvalt...
Gelijk van de baan af gegaan, even gezeten want ik was behoorlijk dizzy. Eenmaal bij de ambulance vertelden me ze dat ik een foto'tje moest laten maken, met daniel naar ziekenhuis geknalt. aldaar bleek dat er een stukje van mn elleboog was gebroken en dat dit geopereerd moest worden.
ikben nu net thuis want ik moest een nachtje blijven slapen, het gaat inmiddels weer goed en heb niet zoveel pijn gelukkig.

zal straks wat rontgen foto's online zetten

bedankt voor alle beterschapswensen en smsjes, fijn om te lezen als je zo thuis komt... :*

Geert929RR said:
iemand nog foto's gemaakt? kon er niet bij zijn zaterdag i.v.m. het verhuizen naar mijn nieuwe woning,

Wel geprobeerd maar camera was te sloom voor het snellere gedeelte, en de rest was de zon kut+later regen. Zal zo is ff kijken wat het geworden is.

crazybond700 said:
Wel geprobeerd maar camera was te sloom voor het snellere gedeelte, en de rest was de zon kut+later regen. Zal zo is ff kijken wat het geworden is.

ben benieuwd. Lelystad is toch altijd wel een mooi baantje.

menace2society said:
ja ralf gooi ze der ff op

denk dat dat wel ff duurt , aangezien Ralfje ook in Spa is geweest , denk dat het wel ff duurt om al die foto's uit te zoeken

he melf jij mag zeker geen bekers meer winnen van je vrouwtje, dat je daar steeds zo lang op moet wachten...

ik ben wel degene die ons lang laat wachten idd

mja , als zij een beker haalt moet ik ook wachten...

ik was echt wel kapot zaterdagavond iig , en volgende dag naar de zwarte cross , waar je dan als eerste Vincent Bouwman tegen komt 8P

iemand een vitrinekast te koop?