zo dan, eindelijk thuis.. wat een pech weekend zeg,
vrije training, scooter starte netjes en liep goed. Sta ik in parc fermé slaat ding ineens af, oorzaak bobine kapot... snel van de Lijster een andere erop en hij deed het weer.
toen kwali, omdat ik nog niet gereden had had ik geen flauw idee hoe de scooter zou lopen.. het was erop of eronder. Dat heb ik geweten. De eerste 5 ronden gingen subliem, scooter liep goed en begon flink ritme te krijgen. Totdat ik het rechte stuk op reed, achterband gleed flink weg en ik maakte een flinke high-sider. Hierna kwam ik hard ten val op ht asvalt...
Gelijk van de baan af gegaan, even gezeten want ik was behoorlijk dizzy. Eenmaal bij de ambulance vertelden me ze dat ik een foto'tje moest laten maken, met daniel naar ziekenhuis geknalt. aldaar bleek dat er een stukje van mn elleboog was gebroken en dat dit geopereerd moest worden.
ikben nu net thuis want ik moest een nachtje blijven slapen, het gaat inmiddels weer goed en heb niet zoveel pijn gelukkig.
zal straks wat rontgen foto's online zetten
bedankt voor alle beterschapswensen en smsjes, fijn om te lezen als je zo thuis komt... :*