Lelystad 22 Juli 2006

kut zooi, zit met 2 voeten in het verband, en mag geen schoenen of niks aan van de dokter.

hopen dat het voor zaterdag over is.

RoP#6 said:
kut zooi, zit met 2 voeten in het verband, en mag geen schoenen of niks aan van de dokter.

hopen dat het voor zaterdag over is.
hmm als ik dit leterlijk moet nemen zou ik toch maar uitkijken dat je straks niet helemaal in het verband zit rop..........:rolleyes:

Candyman said:
hmm als ik dit leterlijk moet nemen zou ik toch maar uitkijken dat je straks niet helemaal in het verband zit rop..........:rolleyes:

niet alles te letterlijk nemen kenny,

melf zal vanavond wel is met de webcame pic maken

tis dus sirrieus

bewijzen! :P

zo ,heb net ff in mijn rijdende frituurpan een zuigerveertje gehaald , klere wat is het warm :P

hoop dat het wel droog is @ lelystad...

melf #50 said:
bewijzen! :P

zo ,heb net ff in mijn rijdende frituurpan een zuigerveertje gehaald , klere wat is het warm :P

hoop dat het wel droog is @ lelystad...

Afbeelding%20001_jpg.jpg

hier melf net brakke foto gemaakt met webcame

Gaat lekker hier , moet ik morgen ook nog even een nieuwe remschijf halen :P

iemand btw vaker gehad met een aim dat de toerenteller functie het niet deed?

heel gek , die van monique geeft geen toeren meer aan , ook al met een ander draad geprobeerd..

hij knipperd btw, met een getal....

die van mij gaf contant 40 graden aan , maar dat is verholpen ,de kabels lagen te dicht bij elkaar..

melf #50 said:
Gaat lekker hier , moet ik morgen ook nog even een nieuwe remschijf halen :P

iemand btw vaker gehad met een aim dat de toerenteller functie het niet deed?

jij heb niks te klagen melf , hier ligt heel het blok open, zit een probleem in maar niet zichtbaar....... :S kut zooi

En hier is het weer een beetje beter :p
Zit gelukkig weer wat meer snelheid in sinds amsterdam. Alleen nog even kijken hoe die het op de weg doet.

RoP#6 said:
jij heb niks te klagen melf , hier ligt heel het blok open, zit een probleem in maar niet zichtbaar....... :S kut zooi

same problem here. Hij liep gisteren nog leuk en nu geen toeren meer.

RoP#6 said:

oh , maar ik klaag ook niet :p

ik heb iig nieuw schijfje :) , mijn scootje wil al vanaf berghem niet genoeg toeren draaien , maar hij blijft iig doorlopen, hij zakt niet echt in..
en bij het warmdraaien zit er een raar geluid in 8P

hij staat wel een beetje rijk naar mijn idee , mischien is dat het gewoon..

heb wel zin in Lelystad iig , lekker knallen :) (hoop ik :P)

Back