Lelystad 22 Juli 2006

melf #50 said:
Gaat lekker hier , moet ik morgen ook nog even een nieuwe remschijf halen :P

iemand btw vaker gehad met een aim dat de toerenteller functie het niet deed?
Nieuwe bougiekap proberen?

Ik ben er helemaal klaar voor, bus staat klaar en ga zo naar Rik en Lyd :)

Morgen lekker knallen, k'heb dr weer zin in.. tis alweer 2 jaar geleden dat ik rondjes heb mogen rijden op het mooie circuit van Lelystad :)

Niels said:
Ik ben er helemaal klaar voor, bus staat klaar en ga zo naar Rik en Lyd :)

Morgen lekker knallen, k'heb dr weer zin in.. tis alweer 2 jaar geleden dat ik rondjes heb mogen rijden op het mooie circuit van Lelystad :)

Veel te lang eigenlijk voor zo'n mooi circuit he!
Ik denk dat ik morgen maar eens om kwart over acht vertrek :+

Niels said:
Nieuwe bougiekap proberen?

daar dacht ik dus ook aan , had ik vandaag ook wel even kunnen meenemen 8P

ik ga zo nog ff inpakken , eerst nu eten :P

hee rob ,hoe gaat het met de scooter?

melf #50 said:
daar dacht ik dus ook aan , had ik vandaag ook wel even kunnen meenemen 8P

ik ga zo nog ff inpakken , eerst nu eten :P

hee rob ,hoe gaat het met de scooter?

aardig dood nog steeds, staat in de auto.

wel een rezerve blok mee dus zie het wel

Wat een hoerendag zeg pfff....is het gvd de hele week tropisch warm zodat je overal wegfikt, moet je racen gaat het weer eens gigantisch regenen. Niet tof! Scooter doet ook niks meer, alleen nog maar een heeeeeel klein vonkje geven :mad:

En niels, veeeeeeel beterschap maat. Echt zo klote dat dit nu net voor je vakantie moet gebeuren...dat het zoieso moet gebeuren. Beterschap kerel!!

:* erop

#94 said:
Heeft er toevallig misschien een uitslag van de scooters?
yup

std ron steenwinkel
robbert pronk
jacky stolk
rob maier
ikzelf.

top kerv gewonnen voor de rest geen idee iedereen is wel 1 of meerdere keren op ze bek gegaan zodoende..

zo , was ik weer :p

raar dagje , eerst snikheet , lekkere training gehad , slechte tijdtraining (5e B) , en in de wedstrijd ging het eerst lekker totdat er druppels vielen ,toen vond ik het niet mooi meer.... over de rest van de races maar niet te spreken , wat een water ineens ......

aller eerst niels beterschap en bedankt dat we je spruitje mochten lenen :)

zeker raar dagje, hele morge zweten enz enz 1ste training de grond van heel dichtbij gezien)letterlijk de grond gekust:D) tijd training liep weer klote, wist niet dat het 20 min eerder was, wel de pole in de B.

wedstrijd heeel close verlopen heel veel duw en trek werk en schouders tegen elkaar met cristian de koning en martin van rijn, voor laatste ronde verloor ik mijn 1ste plaats en in de allerlaatste bocht in de laatste ronde haalde martin me net in en werd ik 3e :@

martin dsq omdat de scooter 2kilo te licht was en zo werd ik 2e :D

Std B:
cristian de koning
ikke (jim megchelenbrink)
melf

Ik kom ook eens een keer kijken......

Attachments

• 22072006115 (Medium).jpg
    22072006115 (Medium).jpg
    55.2 KB · Views: 68
  • 22072006116 (Medium).jpg
    22072006116 (Medium).jpg
    58.7 KB · Views: 57
Last edited:
Vandaag niets als elende, voor de wedstrijd tog nog goed gekregen maar ik vondt mijn eigen tempo wel hoog genoeg voor vandaag en was tevreden met een zesde plek dus ging geen gekke fratsen uithalen. Laatste ronde kwam berry mourik achter mij en ik dacht eigenlijk dat hij mij op een rondje ging zetten dus ging ik van het gas af en liet hem voorbij. Later bleek het zo dat ik hem gewoon die zesde plek gaf (net als wat steven gedaan heeft) :X .

Het is jammer zo, snel vergeten en op naar Valkenswaard -:-

Back