Lekke Band Herstellen

Bloodoo

Well-Known Member
Hey, ik heb gisteren een lekke band gehad tijdens het rijden :| weet iemand hoe ik dat kan fixen? Bestaat er hiervoor geen speciale mousse ofzo die je erop kan zetten?
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Bloodoo
Hey, ik heb gisteren een lekke band gehad tijdens het rijden :|

ik zou hem niet accepteren en gewoon teruggeven aan de persoon die jou de lekke band gaf :p wat moet je nou met een lekke band? 8P als iemand mij een lekke band zou geven zou ik egt zeggen van ehh EJ WAT MOET IK MET JOU LEKKE BAND MAN! DONDER FF OP.. GVD ANDERS LOOP JIJ FF LEKKE BANDEN UIT TE DELEN OFZO :S :p

koop gewoon een nieuwe band of laat er een binnenband inzetten.

prop schieten mag niet omdat de band te dun is daarvoor. (scooterband = 2 lagen dik canvas ofzo en oto band 4 - 6 lagen)
 
Re: Re: Lekke Band Herstellen

Originally posted by jorick
ik zou hem niet accepteren en gewoon teruggeven aan de persoon die jou de lekke band gaf :p wat moet je nou met een lekke band? 8P als iemand mij een lekke band zou geven zou ik egt zeggen van ehh EJ WAT MOET IK MET JOU LEKKE BAND MAN! DONDER FF OP.. GVD ANDERS LOOP JIJ FF LEKKE BANDEN UIT TE DELEN OFZO :S :p

koop gewoon een nieuwe band of laat er een binnenband inzetten.

prop schieten mag niet omdat de band te dun is daarvoor. (scooterband = 2 lagen dik canvas ofzo en oto band 4 - 6 lagen)

Dealer zei me dat hij een ander manier heeft om de band te herstellen, kost dus 15 euro toch wel een stuk goedkoper dan een nieuwe band. Maar ik denk dat Bridgestone Ml50 (mijn band dus) tubeless zijn (weet iemand hier meer over?). Kan daar dan een binnenband in?
 
Mijn mening is dat als het gat niet al te groot is je er gerust zelf een prop in kan schieten, als je gewoon alles op een normale manier aanpakt.
 
Back
Top