Lekke Band

Zillion

Well-Known Member
ik begin er nu toch een beetje genoeg van te krijgen, eerst cilinder versleten, 6 weken wachten had ik mijn scooter weer 2 weken en was mijn voorvork krom, dit heeft 7 weken geduurd, maar goed had mijn scooter weer terug. Vorige week heb ik er een "snelle" uitlaat ondergezet, technigas carbon, ze hadden nog een tweede handsen een liggen. Maar nu is mijn achterband lek!!! Toen de voorvork weer goed was vroeg ik me al af: what's next?!, nou een lekke band dus, eerste keer, dat is wel geluk. Hoe plak je een scooter band? Je hebt wel van die goedkope proppen, maar dat is meer een nood oplossing. Misshien een prop voor een autoband? De dealer wou er een nieuwe binnenband in zetten toen ik vroeg om een prop, maar dat lijkt me echt niet gezond om in een Tube less band te zetten.
 
Advertisement - register to remove this

uuhhmm.. hoezo geen prop in een tube less band?? waar moet die anders in?? die zijn juist voor tubeless banden. en het werkt perfect. gewoon naar een autogarage gaan en vragen of ze er een proppie in frotten, kost iets van een tientje denk ik. en als het gat niet op het loopvlak ligt moet er een binnenband in.

gr
 
Morgen laat ik er even een nieuwe band omheen zetten, deze was toch bijna bij de bruggen, toch nog een beetje zonde, maarja. Welke band is een beetje een goed? ook voor in de winter, want met deze band bleef ik gewoon staan als ik heeel klein beetje gas gaf in de sneeuw.
 
hmmmmmmmmm, heb ik wel eens gehad
smile.gif
geen sneeuw, maar ijzel op de weg, ik leg hem net plat voor een vrij snel bochtje, SCHUIF! tering, echt klote zoiets.............. en het gekke, van te voren had ik al 5 minuten gereden ofzow en totaal NIKS gemerkt van ijzel, echt vaag...........
 
Ik heb bij de mijne ook een prop laten inzetten en hij houd het nog steeds....
Na de zomer pas andere achterband... Nuja, met dat ***weer de laatste tijd kan ik wel een nieuwe gebruiken
 
Back
Top