This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale Scootermeeting Oisterwijk

Status
Not open for further replies.
Denk dak ook wel ff langs kom miss met scoot als ik onsteking afgesteld heb dan en velgen klaar zijn.

Originally posted by MHRntt
Denk dak ook wel ff langs kom miss met scoot als ik onsteking afgesteld heb dan en velgen klaar zijn.

Mag ik dan met je meerijden?? :*

Lijkt me wel grappig deze meeting...

Originally posted by Laurens
Mag ik dan met je meerijden?? :*

Lijkt me wel grappig deze meeting...

Ja hoor mag wel, spreek je er wel over als ik terug ben van vakantie

Originally posted by Jossi
Wie is er hier nu de nerd? als je niet wilt komen blijf je thuis...

anders houd jij ff je :X

niels & tjerk; zorg er deze keer voor dat er een stuk is om heen te rijden en om terug te rijden, niet net als vorige keer, dat er 3 kleuters op elkaar klappen..

nja ik zie het wel, tegen die tijd zal ik ook wel een tweewieler uit de schuur toveren :W

komt hopelijk helemaal goed!
We willen alles af gaan zetten zodat er dus goed gesprint kan worden en iedereen moet zijn scooter achter hekken zetten of lind en als er word gesprint mag er dus ook niet op dat stuk gereden worden de politie is er ook bij dus misschien mogen we door hun mooie microfoon alles roepen!

Regels:
- Bij sprints netjes helm op.
- Iedereen graag achter het lind (hekken) op een rijtje gaan staan met zijn of haar scooter
- :wacko: Route beschrijving :wacko:

Last edited:
Keb trouwens nog geen vergunning gezien ook, en het komt mij allemaal niet zo heel geloofwaardig over en ik vrees voor grote ongelukken...

Ik denk ook dat hier erg hard van stapel wordt gelopen, een vergunning heb ik nog niet gezien. En ik weet dat er in Oisterwijk niet echt vriendelijk tegen scooters wordt aangekeken. Als het zover komt dan kom ik misschien even met de oto, no-way dat ik daar bij die gekken met mn scooter ga rondrijden of m ergens ga parkeren.

komt-omdat-het-wordt-geregeld-door-15/16-jarige-aarzen:|

let-maar-op-dat-het-net-zo-kut-is-als-vorige-keer,maar-mij-hoor-je-niet-klagen-ik-kom-wel-ff-lachen-op-de-motor-of-met-auto-maar-iig-niet-meer-met-scoot

(btw-niet-mierenneuken,mijn-toetsenbord-is-gaar)

ik heb vandaag weer gebeld met die kut gemeente en ze zeiden ja hij ligt hier klaar om opgestuurd te worden dus verwacht hem zkr deze week. Anders ben ik op vakantie . Maar het is niet gek dat we vergunning krijgen want we hebbne dit namelijk al eerder gehad verder hebben we nog ff gemeten en de plek die we hebben is 300 m lang. Dus ruimte zat. En voor speed 159 als je niks nuttigs hebt te zeggen blijf je toch thuis.

mensen de plek is niet al te fijn te vinden omdat bijna heel oisterwijk is afgesloten (zoals altijd) en op een paar plekken verzamelen is handiger anders rijd je daar met 300 scooters snap je! en sommige mensen weten niet waar de ene verzamelplek is dus kunnen ze naar de andere!
en de vergunning is binnen ZIP zou hem opgestuurd krijgen maar is er nog niet jammer genoeg maar het is zeker legaal en de politie doet zeker niet moeilijk @ meeting
en er is ook zeker geen rollerbank die dag!
Je moet natuurlijk niet met 90 door alle straten gaan knallen maar dat lijkt me vanzelfsprekend en netjes helmpje op

Status
Not open for further replies.