This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale Scootermeeting 12 Juni in Best

Status
Not open for further replies.
Slome said:
Alle aftermeetings zijn tov

Misschien aftermeeting op de locatie zelf houden? -:-
Haha, alles is mogelijk het is geen drukke weg (als na de meeting de weg weer "open" is) dus zeker als alle scooters in de berm blijven staan en er niet OP de locatie hierna nog geraced wordt lijkt me dit geen probleem .
Ga dus alleen niet racen na de meeting op de locatie zelf, dat zou ervoor kunnen zorgen dat we problemen krijgen met de vergunning voor volgend jaar namelijk...

ik kom er ook even kijken met mijn uber gare sym jet
tligt maar 2 a 300 meter van mijn hutje dus, de moeite waard om te gaan kijken
mee sprinte zal ik maar ni doen, want het dingetje rijd mar 60
maar misschien kan ik tips krijge om het harde te late rijde

Tip 1: Koop een echte scooter
Tip 2: Verzamel heel veel geld
Tip 3: Lees veel en leer..

Andatura said:
Tip 1: Koop een echte scooter
Tip 2: Verzamel heel veel geld
Tip 3: Lees veel en leer..

je heb helemaal gelijk met tip 1 en 2 ,,
kon ik maar een echte scooter kope
en was het geld er maar,, ben alweer een 1 jaar werkeloos dus ja,, waar haal ik het geld vandaan

maja,, ik kom tog kijke,, de moeite waard tog

aftermeetings zijn vet omdat je ze doet met mensen die je goed kent (aka vrienden) als iedereen komt is de lol er wel vanaf...

Aerox-Evo70 said:
aftermeetings zijn vet omdat je ze doet met mensen die je goed kent (aka vrienden) als iedereen komt is de lol er wel vanaf...

:W

Heb je gelijk in Mark

@ Timmetjuh: we gaan wel 'n sprintje trekken heh

@ Razma (ine) kom je ook wand dan wou ik even verzoeken of je maybe men geile stage6 stikkertjes mee zou kunnen nemen of mischien kotm dat al goed in damwouden ik ga met johan dus valt wel op

@ sletje (johan) ken je mij op komen halen wand je msn is zeker weer vertyft dat je nie meer online komt

Khoop dat et en leuke dag word maarja da zal wel tis in iedergeval goei georganiseert zo te zien nou maar afwachten hoe et hele gebeuren emt de bank zen eigen leven lijd ofniet

Twins Getunede Scooters

In Best willen wij met zoveel mogelijk Twins scooters een groepsfoto maken!!

Aanwezig zullen zijn,

Beerke : "The Good" The Bad en The Ugly.
Kevin : Helmond Crew
Michel : Helmond Crew
ErwinB + Paul : Wintelre
SFX Racing
Bart : Helmond Crew

uiteraard Gebroeders Twins met de Zipjes..
alle Scooters zijn welkom echter wel van Twins
Laat ff via een PM weten Of jij hierbij wil zijn

Last edited:
Lijkt me prachtig een hele rij Twins scooters op een foto. Een beeld wat ik de laatse jaren zo al gemaakt heb. ( ik zie meestal alleen de blokken maar die de deur uit gaan, niet altijd de complete scooters )

Het gaat dan niet alleen op de zipjes, alle scooters zijn welkom. Voor de foto moeten het wel echte Twins scooters zijn.

Hopende op een grote opkomst.

Ant

Uiteraard zal mijn sfx hier ook tussen staan haha, nog niet zo extreem snel (zeker niet vergeleken met de andere twins scooters) maar iig wel speciaal :#

DBR ToyRoxje said:
@ Razma (ine) kom je ook wand dan wou ik even verzoeken of je maybe men geile stage6 stikkertjes mee zou kunnen nemen of mischien kotm dat al goed in damwouden ik ga met johan dus valt wel op

liggen klaar :W

Status
Not open for further replies.