This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale Scootermeeting 12 Juni in Best

Status
Not open for further replies.
Ik zal het eens even in de groep gooien hier. Ik heb zelf nog geen vervoer dus moet met vrienden mee rijden. Dus als hun gaan... ben ik er ook

Over dat nrx gebeuren... dat snap ik nog steeds niet. Als hun lekker willen sprinten , laat ze dan gewoon sprinten. Het gaat om de fun. ( al 1000x keer gezegt ).

Ben je het hier nou niet mee eens , kan je het ook anders bekijken.
Iedereen die boven de 8.0 seconde rijdt... blijf maar thuis! Anders moet ik straks tegen mensen die bijvoorbaat al langzamer zijn dan ik.
Dus maak ruimte voor de mensen die onder de 8 seconde rijden aub.

Zie je nou hoe dom het staat als je zegt dat een nrx dude lekker thuis moet blijven?
goedzo :*

Ik zit te denken om m'n deadline voor het blok even op 12 juni te gooien en er gewoon bij te zijn! Maar of dat gaat lukken is nog de vraag.. Wil iig wel komen!

Ik kom wss ook af. Vind het wel spijtig dat er geen tijdmeting is maar maakt niet veel uit want heel de dag zoveel sprinten als je wil is leuker
Mss kom ik weer onafgesteld zoals op lint want heb niet echt bepaald veel tijd om hem af te stellen. Maar vlamt zo ook wel redelijk lekker. Gr Piaboost

Ik las dat de mac dicht bij de locatie zit, zit er dan nog een soort van mac aftermeeting in of niet lijk mij wel vet gezellig

Status
Not open for further replies.