Legale Scootermeeting 12 Juni in Best

Status
Not open for further replies.
antonrox said:
kan iemand hier even antwoord op geven :+

Razma said:
Reacties als dit slaan absoluut nergens op dus... :|

De organisatie zal heus wel uiterste best doen om wat te regelen... en het dan meteen goed te regelen en dan hier de bevestiging te geven

:rolleyes:

Razma said:
Reacties als dit slaan absoluut nergens op dus... :|

De organisatie zal heus wel uiterste best doen om wat te regelen... en het dan meteen goed te regelen en dan hier de bevestiging te geven

zo bedoelde ik het niet hoor
ik weet heus wel dat de organisatie er ze uiterste best er voor zal doen
maar ik was gewoon nieuwsgierig of er een zou staan of niet

De meeting duurt van 12:00 tot 17:00 uur op zondag 12 juni 2005

12 uur begint ook de keuring dus? niet wat laat als iedereen dan nog gekeurd moet worden? :X

Bart.T@zipsp said:
De meeting duurt van 12:00 tot 17:00 uur op zondag 12 juni 2005

12 uur begint ook de keuring dus? niet wat laat als iedereen dan nog gekeurd moet worden? :X

jah nou ookal heb je maar 3 uurtjes voor te rijde ben blij dat het legaal is... als iedreen nu gaat wachten op dekeuring ga ik wel wachte bij testbank:P

uhm ligt er mss ergens een grens wat je minimaal motorisch moet hebben zeg maar om te sprinten. Want in de buurt waar ik woon heb ik al verschillende "NRX Boys" horen zeggen dat ze ook wel mee wilde gaan sprinten :rolleyes:

Maar ik heb dan bijv stage 6 pro dus mss da ik met iemand dan kan sprinten met gelijke setup ong. (als het waardig genoeg is)

ik heb er iig wel zin in, sprinten of niet ;)

oooooi Tim

Timmetje103 said:
uhm ligt er mss ergens een grens wat je minimaal motorisch moet hebben zeg maar om te sprinten. Want in de buurt waar ik woon heb ik al verschillende "NRX Boys" horen zeggen dat ze ook wel mee wilde gaan sprinten :rolleyes:

Maar ik heb dan bijv stage 6 pro dus mss da ik met iemand dan kan sprinten met gelijke setup ong. (als het waardig genoeg is)

oooooi Tim

Lijkt mij dat je ook als NRX Dude mag gaan sprinten, maar ik weet nou niet of je als NRX Dude graag door alles en iedereen gevlamt wilt worden en daar je 5 euro voor wilt betalen :P

Last edited:
X-clusive said:
Een tip misschien zeg ik nu iets stoms maar kunne jullie niet iets van een soort kleine tribune rgelen dan kan ik de sprints zelf ook goed zien ben namelijk niet zo groot:P8P

ik ben ook nie grootomstebeurt bij elkaar op de nek miss..;)

Timmetje103 said:

oooooi Tim

wat voor setup het je nog meer dan

Zoek gewoon iemand op met ongeveer dezelfde setup, het zou idd jammer zijn van de tijd die verloren gaat met het sprinten van die NRX boys, je ken ze bij het keuren wel op dingen pakken misschien :P

Ik zie geen probleem in keuren dan pas beginnen (misschien IETS eerder) want de eerste 2 die tegen elkaar willen sprinten worden gekeurd. En tegen de tijd dat die bij de start weg zijn, zijn de volgende 2 echt al wel gekeurd hoor :)

En "nrx jongens" kun je niet verbieden te sprinten, maar ze hebben er vrij weinig aan, aangezien ze dat bij elk stoplicht ook fatsoenlijk kunnen doen...

Jesse@SR said:
Zoek gewoon iemand op met ongeveer dezelfde setup, het zou idd jammer zijn van de tijd die verloren gaat met het sprinten van die NRX boys, je ken ze bij het keuren wel op dingen pakken misschien :P
})

@ org. Romeo (Team Boer) heeft mijn msn. Als jullie zelfde keurmeester nodig hebben als Lint, dan hoor ik het wel :)

Slome said:
})
@ org. Romeo (Team Boer) heeft mijn msn. Als jullie zelfde keurmeester nodig hebben als Lint, dan hoor ik het wel :)
Ja hier ben ik al mee in overleg met Inne :) het enige probleem is dat die keurmeester zijn schouder (of schouderblad) heeft gebroken in Lint, dus het niet zeker is of hij dan KAN keuren....

Vraag mijn msn maar aan romeo als je nog wat wil vragen of gewoon beetje lullen 8)

NRX gasten kun je idd niet verbieden te gaan sprinten.

maar als er 150 nrx gasten komen is dat toch een andere zaak lijkt mij. dan is het echt niet relax om daar tussen te staan. dan moet je als eerste een tegen stander vinden die niet een zx of nrx heeft + keuring duurd dan 3uur, alleen omdat die nrx gasten ook komen.

zoals ik al zei, je kunt hun niet verbieden, maar als er 150 nrx zijn , iss toch andere verhaal. maar dat heb ik nog niet gezien @ legaale meetings. zoveel mensen met nrx die ge vlamt willen worden

Status
Not open for further replies.
Back