This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale Scootermeeting 12 Juni in Best

Status
Not open for further replies.
ik denk wel dat heel die weg nmodig is, als je weet hoeveel mensen er komen, bij lint was het ook al druk en die hadden een parkeerplaatts, maar komt vast wel goed suc6!

sprinten met alleen startboom is toch ook leuk genoeg.
oke, jammer dat je je tijd niet kan zien. maar je kunt tenminste legaal sprinten. zie het als een oefening. voor de keren dat er wel op tijd gereden gaat worden.

hier een foto van de baan gecopyet van de website,

ik weet waar het is, lijkt mij een goede locatie. waar is je pits zeg maar??
het is makkelijk te vinden, recht langs de A2 dus niet te missen

Nou ja, het kan niet altijd feest zijn natuurlijk, in ieder geval kan het een leuk dagje knallen worden en een goede training voor komende competities.

Wegdek ziet er goed uit!

Ziet er goed uit allemaal, weekend ervoor SR maar afstellen dan benk er ook ,

alleen zit er een knik in de sprintbaan??

Jesse@SR said:
Ziet er goed uit allemaal, weekend ervoor SR maar afstellen dan benk er ook ,
alleen zit er een knik in de sprintbaan??
Die knik lijkt op de foto eerder te zitten dan dat ie is, ik schat dat net na de knik de finish is. Maar de knik is heel flauw, dus geen probleem.

En Joël, ik zei toch dat t wegdek goed was haha

Een tip misschien zeg ik nu iets stoms maar kunne jullie niet iets van een soort kleine tribune rgelen dan kan ik de sprints zelf ook goed zien ben namelijk niet zo groot8P

X-clusive said:
Een tip misschien zeg ik nu iets stoms maar kunne jullie niet iets van een soort kleine tribune rgelen dan kan ik de sprints zelf ook goed zien ben namelijk niet zo groot8P
Dan zul je een stoeltje mee moeten nemen of iedereen aan de kant duwen totdat je vooraan staat :#

RonaldV said:
waarom zijn er altijd meer plichten dan rechten op meetings

Om ervoor te zorgen dat er toch nog mensen zijn die zich nog een beetje fatsoenlijk gedragen. Een van de grootste problemen op meetings is mensen die zich niks van de regels aantrekken (spreek uit ervaring...) daarom wordt het zo duidelijk verteld.

Ik denk niet dat ik aanwezig zal zijn, zit met m'n werk, maar duimpje omhoog voor de organisatie, want in dit soort dingen organiseren zit superveel werk...

Mijn tip: pak een RECHT stuk weg. Als iemand per ongeluk rechtdoor vlamt, vlamt ie zo de boel overhoop langs de kant.

Denkt aan Demo in Ovezande en een voertuig dat liever rechtvooruit ging dan naar rechts.

Sjors_KTM said:
die testbank komt zeker nie meer ?

Reacties als dit slaan absoluut nergens op dus... :|

De organisatie zal heus wel uiterste best doen om wat te regelen... en het dan meteen goed te regelen en dan hier de bevestiging te geven

Status
Not open for further replies.